ememelie

Alla inlägg under maj 2009

Av Emelie - 28 maj 2009 19:09

De var Linus som skrev och spåra lite smått dära :] Nu har jag har sett Linus träning, frysit lite, sen åkt moppe hem med Linus, elr ja, hem till han då ;$ Så nu är jag här, och han duschar, mys :( Så jag sitter och pratar på msn ist med Ida och Linnéa, trevligttrevligt! Och jag har INGEN aning om vad vi ska göra nu, men vi hittar säkert på nåt :$ Nu ska jag vara social snart, när han kommer upp igen ;$


Fick en fråga vad SSB var iaf!

SSB är Skellefteå Symphonic Band, ett band för typ, dom som är lite äldre ;) Finns ju massor med olika, och nu har jag spelat in mig där, och jag kom in och kommer fara ut och spela och resa med dom och spela sax med Tove, och umgås med folk, och det kommer bli gr8! :D


PZ!

HEJ

Av Emelie - 28 maj 2009 15:49

Idag har det varit en dryg skoldag, hade hälsokoll hos skolsköterskan. Det gick finfint :D Dom mätte hur lång jag var, hur mycket jag vägde och om ryggraden var på plats.


Idag ska jag iaf vara med LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS LINUS <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3




Av Emelie - 27 maj 2009 14:58

10 favoriter:
Färg:
Gillar många, svart, grönt och rött kanske?
Mat: Det som är gott, fetmat helt enkelt
Band: Måste bli Queen då
Film: Valkyria var sjukt bra, måste bli den :)
Bok: Läser verkligen INTE
Sport: Fotboll, helt klart
Årstid: Sommar, jag längtar :(
Veckodag: Fredag såklart

Glassmak: Half Baked, choklad, Cookie Dough-bitar och brownie-bitar.
Tid på dygnet: När man inte har nåt att göra bara

9 för tillfället:
Humör:
 Typ trött, men peppad!
Smak: Choklad
Bakgrund: Nåt grönt
Nagellack: Oldie
Tid: 15.01
Omgivning: Ett kontor
Irritationsobjekt: Haha, jag vet inte riktigt faktiskt, elr jo, en person

8 första:
Bästa vän:
Matilda, annars är Linus den I love, men han är också min bästa vän så :)

Screen name: Venne
Husdjur: Guldfisken Bullen?
Piercing: Öronen
Förälskelse: Hm, javet inte...
Musik: Typ säkert nåt pinsamt som, Britney Spears elr nåt
Bil: ?
Puss: Vet inte faktiskt

7 senaste:
Cigarett:
No shit
Mat: macka
Dryck: COKE
Biltur: Påväg hem från konsert
Kyss: Linus såklart, jag älskar dig :*<3
Spelad låt: Ayo Technology
TV-program: ELLEN!

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nejnej
Brutit mot lagen: Antt?
Blivit arresterad: neppnepp
Badat naken: Njassi
Varit med på TV: Säkert
Kysst någon du inte känner: Faktiskt inte

5 nej tack:
Kläder:
Harembyxor, verkligen
Mat: Allt som har med blod att göra, + Bullens varmkorv
Musik: emomusik
Dryck: Vanilla Coke
Personlighetsdrag: Snobbig

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Spelade sax
Du kan höra just nu: Mamma i köket
Du inte kan leva utan: Linus, vänner och luft??
Du gör när du har tråkigt: Dator/TV

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Linus och Matilda
Du tycker om: Matilda, jag älskar Linus

Du inte gillar: Menå, de går ju inte skriva :$

2 val:
Kaffe eller te:
Kaffe?
Vår eller höst: Höst

1 önskan: Meh, om man säger går den ju inte i uppfyllelse??? :(

Av Emelie - 27 maj 2009 14:13

Idag ska jag skriva rescenssion och författarporträtt, STRESS! Ska in imorn,vår lärare tar inte in försenade projekt så ajaj.Okej resten av veckan:


  • Torsdag - inlämning av rescenssion och författarporträtt, sen ska jag vara med Linus på kvällen
  • Fredag - Sista Aphuset, Matilda ska spela, så far nog dit och är med henne elr nåt, annars blir det bio
  • Lördag vara med folk, kan bli annorlunda ;) Suger det blir de väl Rovön elr nåt :D
  • Söndag blir de bara chillardag, får se vad jag gör och med vilka, beror typ på vädret.

Nu är jag iaf hemma, ska se Tyra Banks show, sen Top Model och bara ta det lugnt. Jag laddar inför match, även fast jag är JÄTTEFÖRKYLD och har ont i låret, stäckt mig(??) Får göra mitt bästa ändå, får väl se vad som händer :D Matchen börjar 7 och är i Lövånger, jag mår ju inte överdrivet bra så då får man väl sänka folk ist för att springa ;$ Föreslog att Linus typ kunde följa och kolla, men vet inte hur det blir än. Vi får se helt enkelt, skriver kanske mer ikväll om jag hinner och om jag inte sitter och skriver/läser svenskan... jaja, PZ

Av Emelie - 27 maj 2009 11:48

Vi såg matteprovet¨på morronen, JAG KLARADE DET!!! 24,5! Jag gissade ¨på 22, men kolla bara, jag är bäst! EFter det såg vi klart Gladiator, alla började grina, jag stod emot. Den är sjukt bra, SE! SEn hade vi mentortid med Micke Burström, han pratade om gymnasiet. Jag har funderat ¨på program, och jag vill söka in på musik, det är sjukt svårt att komma in och jag har hört att dom ska ta bort att man kan spela in sig, inte bra... Får satsa på betygen, vilket jag kommer faila men, annars vet jag inte vad jag gör, kanske teater elr nåt? Jag är peppead på Estet iaf, men vi får se vad som händer :) När jag skulle hem, SPÖREGNADE DET! Jag är dyngsur, och det droppar vatten från håret, inte speciellt kul. Jag som skulle gå på stan, och nu går de typ inte ;$ Kommer inte hinna torka, ska ringa och höra vad Matilda säger om hon vill joina elr nåt, annars blir det att fara och köpa nåt, mysa och se film i äckelvädret, sen peppa match ikväll mot Lövånger, mamma vill inte att jag ska spela men jag får spela ändå, för det är försent för att lämna återbud nu. Nu ska jag göra mig klar, PZ!

Av Emelie - 26 maj 2009 22:58

I have never had anyone that mean's so much in my life

I'm so happy that I've got you, and I love you!


Nu har jag sett Hell's Kitchen, SÅ JÄVLA GR8! Älskar det programmet :$ Nu ska jag se 27 dresses, sen ska jag sova. Imorn går vi bara till lunch, känns sjukt skönt. På morronen får vi igen matteprovet, hoppas på vg nu... Sen har vi SO, vi ska se Gladiator klart, sen har vi mentortid, får väl se om det blir för vi har ingen mentor just nu, hon är utomlands så hoppas på det bästa så kanske vi får sluta vid 10 :D:D:D:D:D Imorn har jag blivit kallad till match, I Lövånger, och jag är fortfarande JÄTTEförkyld, får se hur det går, kommer aldrig bli frisk typ...


Idag hade vi konsert också, vi spelade typ 5 st inför fullsatt publik, that's something! Det gick bra iaf, och det blir kanske att hamna i Norran maybe, SOFT! Nu ska jag gå och göra mig klar, tvätta bort sminket och sätta upp håret i en knoffs, och sen blir det sängen och smsa med Linus :] Skriver imorn, PZ!

Av Emelie - 26 maj 2009 10:43

Nu har jag hål i en timme och 20 minuter, sen har vi gympa och jag får inte vara med så jag har med mig en sån där gullig lapp som jag ska lämna till gympaläraren. Ska nog ut och gå ist, annars blir det bara att chilla i solen me Orapin :D Vi ska typ gå till Coop och köpa nåt gott :D Sen ska jag fylla på min mobil, för jag har slut gratis. Men vi säger om 1 timme har jag gratis igen så då äre bara att smsa, 0768088507! Nu ska vi fara, PZ

Av Emelie - 25 maj 2009 22:26

Hade uteridning, vi var ute på hoppbanan. Det gick typ sämst :D Sen for jag hem och duschade och gjorde mig klar, sen for jag och kollade på Linus träning med Matilda och Erik :D Sen stod vi och prata ett tag, sen for jag och Linus hem till mig, vi pluggade och åt tårta :] Sen gick vi ut till lekparken och sen for han hem. Haha naw jag saknar dig hela tiden :(<3

Nästa gång tror jag det blir torsdag att vara med han, blir toppen :D Och på Fredag är det sista aphuset, nån som ska dit? :D Får se om jag pallrar mig dit :D På lördag äre ju feeerre jaja, får se iaf. Nu ska jag se klart Project Runway <3 Och bara softa, sen ska jag sussa sött. PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards