ememelie

Alla inlägg under maj 2009

Av Emelie - 12 maj 2009 14:46

Eftermiddan var iaf kul, 2 lektioner, sista lektionen fick vi ledigt, och det var hemuppgift ist, UNDERBART. Tänkte sola nu, men kolla solen :(  EMO! Om typ 2 timmar har jag träning, känner inte peppen, har så jävla ont... Jaja, får väl ta det lugnt och hoppas att det inte blir värre :D Sen ikväll ska jag fara ut och moppa, hyra en film och äta nåt gott, så det blir brabra :D


Nu ska jag nöta Spotify och chilla och äta macka :] PZ!

Av Emelie - 12 maj 2009 10:35

Nu är jag hemma, vi har hål i i timme och en kvart, alltså till 10 över 11 då vi har gympa och vi har dans... Jaja, kan bli intressant. Sen har vi engelska och so tror jag? Och lunch såklart, sen har jag träning ikväll också, är redan död och har träningsvärk, så en posetiv sak är ju att det inte kan bli värre :D Jaja, whinemode-0ff. Nu ska jag göra mig klar, sen dra mig tillbaks till skolan,PZ y'all

Av Emelie - 11 maj 2009 22:25

Det var kung med Linus, som vanligt :* Vi såg film och åt glass osv, du är bäst älskling, jag älskar dig så sjukt mycke! Och det var iskallt att dra hem, 5 grader, ojojoj. Nu sitter Anna och Sara och spelar i MITT RUM, vet inte vars jag ska vara nu :( Så ja, får väl sitta här och roa mig tills dom har spelat klart helt enkelt. Sitter och tänker på hur less jag är på skolan, att jag bara vill att den ska sluta, imorn är det exakt en månad kvar, känns underbart. På avslutningskvällen ska typ jag och Linus fara nånstans och tälta elr nåt, vet inte om det blir med fler elr om det bara blir vi, vi får väl se :) Längtar mega! Sen resten av sommarn kommer bli kung! Jag är sjukt jävla pepp :] Jaja, nu är det iaf kvar att göra i skolan, ska läsa en klassiker, och skriva rescenssion, författarporträtt, jag har prov i SO nästa vecka och matteprov nångång också, om 2 v tror jag? Aja, javet inte, de är mke att göra iaf inför slutbetygen. Måste höja mina betyg, även fast jag vet att jag har sänkt nåt av dom typ, jaja.


Nu ska jag iaf tvätta bort sminket osv, sen ska jag nog se lite tv också. Känner på mig att jag inte kommer få igen mitt rum på ett bra tag. Sen ska jag sakna Linus också :] Saknar dig hela tiden! Nu blir det annat, PZ

Av Emelie - 11 maj 2009 20:06

Kom nyss till Linus, vart tvungen att fara förbi Hemmakväll på vägen och lämna igen filmer, sen har jag köpt en Ben and Jerry's, säg det inte till Linus, de ska bli en hemlis :] MMM så gott, jaja, vi får väl se vad vi gör, kanske ser film elr nånting, mysit :* Imorn är det en lång dag på skolan iaf, tråkigt... Sen är det träning 5 i tältet, peppa. Nog för att jag kommer ha träningsverk efter idag, ridning och löpning, shit va hurtig jag känner mig :} Men det är imorn, nu kommer nog Linus snart när han har ätit klar och då ska jag vara social med han, PZ!

Av Emelie - 11 maj 2009 18:50

Har varit på ridning, dirr jag kom hem bytte jag om till träningskläder och for ut och sprang, fyyyyyfan va jobbigt, benen dog japp. Nu blir det in i duschen<3<3<3<<3 Sen fara till myslinus och vara med han, det blir nog att dra moppen, kommer inte orka cykla, mina ben är helt körda :] Jaja, nu blir de duschen DIRR! PZ

Av Emelie - 11 maj 2009 15:47

NO på morron, fan i mig att jag var i tid! 10 min innan, I am the best! Okej aja, sen hade vi slöjd. Efter det var det lunch, vi hade långlunch, så jag fpor hem till min kära syster och gjorde lunch, våfflor, inte tråkit! Sen var det svenska, det gick fort, vi satt vid datorn och kollade upp fakta om författare, sen for vi till moskén på SOn, och bad och lyssnade på en dude osv. Så det har varit en rätt bra dag :D


Om 50 min drar jag till stall1, var typ peppad på att dra moppe dit, men de kändes jättelångt :$ Så det blir nog bil iaf. Sen vet jag inte vad jag ska göra, vill vara med Linkedude, får se vad som händer, annars blire bara softa tror jag. Nu ska jag gå och se klar Tyra Bank's show, sen är det Top Model kl 4, sen ska jag byta om och fara. PZ!

Av Emelie - 10 maj 2009 17:58

Nu måste jag snabbstäda mitt rum, det blev så att jag och Linus skulle vara här ikv, så jag måste panikstäda mitt rum nu känner jag :$ Sen ska jag kirra min snygga hjälmfrilla som jag fick nu, det hade regnat in i hjälmen så det var vatten där nu och ja, nu ser det inte vackert ut. Fast det var inte värre än det var imorse, när jag vaknade med afro typ. Med 30 ton hårspray i.

()

CAREFACE

näe men nu blire göra annat, PZ!

Av Emelie - 10 maj 2009 16:58

¨sjukt fin låt

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards