ememelie

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Emelie - 1 mars 2009 21:56

hur jävla länge sen som helst, helt sjukt...


Nu har jag snart tänk he på en film iaf och ta de lugnt, min syrra är och äter på Dallas och nu är väl hon nån annanstans och mamma och pappa är på bio så jag har hela huset för mig själv och den enda som är hemma är mio då :$

Rätt skönt faktiskt, sitter och typ pumpar högsta volym och lyssnar på Amy Winehouseskivan jag köpte i London för typ prick ett år sen :) Sick :)

 It feels like jag är lite halvnere nu, aja jag vet ju varför, men sånt får man ta, helst inte men :) Ska fortsätta vara de nu iaf och se nån rolig film så jag blir lite gladare hoppas jag :D aja, nu pallar jag inte skriva längre, PZ


Av Emelie - 1 mars 2009 19:36

HAHAH ASSÅ KAN INTE BARA ALLA I DEN HÄR JÄVLA HÅLAN GÅ OCH DÖ!

Av Emelie - 1 mars 2009 11:56

Allting ska börja på första bokstaven i ditt namn


Ditt namn
: emelie
Ett ord på fyra bokstäver: evil
Flicknamn: EMELIE?
Pojknamn: Erik?
Yrke: eeeeelektriker?
Färg: eeeeeeeingenaning
Klädesplagg: e suger
Mat: de finns inget :(
Sak i badrummet: eltandborste?
Plats/stad: eskilstuna?
En orsak att vara sen: en elefant sprang över mig
Något man skriker: emo
Film: men porr
Något man dricker: espresso
Band: MEN VET INTE
Djur: elefant
Gatunamn: ekorregatan
Bil: emelies bil
Sång/låt: EVERYBODY WAS KUNGFUFIGHTING, NANANANANANANA

Av Emelie - 1 mars 2009 11:44

I just don't know how to handle it

You are still the one, you know that

Av Emelie - 1 mars 2009 11:31

Igårkväll var jag med Linke, Matilda och Erik :D Dom kom hit och vi såg på alla bögar i Melodifestivalen och efter det såg vi Legally Blonde, och jag var fetmobbad under hela filmen för alla drev med blondiner (U) Men sånt får man väl ta :$ Det sluta med kuddkrig och armbågar i huvet :D Sen for Matilda, Linke och Erik var kvar ett tag sen for dom också :) Sen gick jag och la mig men kunde typ inte sova. Vaknade typ 10 idag och hade glömt bort att vi var lediga hela jävla veckan, så glad vart man iaf :D Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi får väl se :D


SEN ETT FETT GRAAATZZZ TILL JONTE KHAJEH SOM FYLLER 15 ÅR 2DAY!!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards