ememelie

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Emelie - 6 mars 2009 23:23

Av Emelie - 6 mars 2009 23:12


Av Emelie - 6 mars 2009 22:42

Hur bortskämd är du?

[ ] egen boxer
[x] egen dvd
[x] egen tv
[x] egen video
[ ] egen data
[x] bredband
[x] mobil
[x] mp3
[ ] ipod
[x]eget rum/lägenhet

Summa: 8

[x] säng större än vanligt
[ ] studsmatta
[ ] pool
[ ] basktetkorg
[ ] hockeyspel
[x] cykel
[ ] pokerbord
[ ] pingisbord
[x] bor i hus
[ ] ni har mer än ett hus i familjen
[ ] två bilar i familjen

Summa: 3

[ ] Nitendo Wii
[ ] X-box 360
[ ] PlayStation 1
[x] PlayStation 2
[ ] PlayStation 3
[ ] Nitendo DS
[ ] Gameboy Anvance
[ ] GuitarHero
[x] Singstar
[x] Moped
[ ] Cross
[ ] Fyrhjuling

Summa: 3

[x] Mamma
[x] Pappa
[ ] Bror
[x] Syster
[ ] Farmor
[ ] Farfar
[x] Mormor
[ ] Morfar

Summa: 4

[ ] varit på skidsemester i utlandet
[x] varit på solsemester i utlandet
[x] varit i Grekland
[ ] varit i USA
[x] varit i Storbritannien
[ ] varit i Tyskland
[ ] varit i Thailand
[ ] varit i Afrika
[ ] varit i Asien
[x] varit i Italien
[x] varit på Cypern
[x] varit i något övrigt land i Europa
[x] varit i Stockholm
[x] varit i göteborg
[ ] varit i malmö

Summa : 8

[x] mer än 5 skor
[x] mer än 5 byxor
[x] mer än 10 tröjor
[x] har varit på konsert
[x] åkt båt
[x] åkt flygplan
[x] åkt tåg
[x] åkt spårvagn
[x] åkt tunnelbana

Summa: 9

[x] du har sovit på hotell
[x] du har sovit i tält
[x] du har sovit under bar himmel
[x] du har sovit i husvagn/husbil
[x] du har sovit över med någon
[x] du har tältat med dina kompisar
[x] du har åkt buss själv
[ ] du har åkt vasaloppet
[x] du har vunnit någon tävling
[x] du har varit ute efter klockan 02.00

Summa: 9

[x] har något eget husdjur
[ ] ditt rum är stort
[ ] du får alltid pengar när du ber om det
[x] du har en hel del vänner
[x] du får oftast som du vill
[x] din mobil har kamera
[x] din mobil har Mp3

Summa: 5

[x] ni har hemma fler än 10 kanaler
[ ] plattång
[ ] laptop
[x] gitarr
[x] elgitarr
[x] piano
[ ] trummor
[ ] flöjt
[x] Stereo
[x]surroundljud

Summa: 6

[x] du har mer än 100 på msn
[x] du har mer än 200 på msn
[ ] du har mer än 300 på msn
[x] du får ha MSN för dina föräldrar
[ ] på bdb har du mer än 50 vänner
[x] du har pojk/flickvän
[x] du har en vän du kan lita på
[ ] ska snart på en konsert
[ ] du ska snart utomlands
[ ] du har allt man kan önska sig



Summa: 5

Totalt: 60??????????

0-10 : Har ingenting eller?
11-30: Ni har saker men ni hade kunnat ha mer
31-50:Du är normal !!
51-70: Sluta tjata du har redan allt!

DH

Av Emelie - 6 mars 2009 22:17

yoyoyoyo kom nyss hem från DH, fick en fribiljett som räckte till 22.00 så vi drog då. Imorn blir de att köpa eventpass, köpte inget idag, ovärt ja men jaja. Har iaf nörda cs därborta, jag dominera såklart jaja. Men nu ska jag iaf se en film och krypa ner i sängen för jag är fett trött! Blir nog att typ watcha film elr tv aja nånting, PZ

Av Emelie - 6 mars 2009 15:58

100 saker.1. Tre namn jag lyssnar till:
jag lyssnar till allt

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
vet inte, brukar inte tänka på sånt

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
kommer allti försent till skolan typ

4. Detta är jag rädd för:

haha vet inte :] ofta man inte kan vara rädd för nåt :O

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
mat, säng och vänner

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
räkna matte, vara utan en tjocktröja för att jag allti fryser, komma i tid

7. Detta tycker jag om att göra:
spela fotboll, sova och kompisar

8. Detta vill jag göra just nu:

fara på dh

9. Bästa känslan:
kär?

10. Värsta känslan:
vara ledsen, viklet inte händer så värst ofta tur som de är :D

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

vet inte :D

12. Är jag kär just nu?
jajamen :D

13. Jag vill gifta mig...
elr så inte

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
rest jorden runt, blivit rik och gjort nåt som ingen annan har gjort nånsin

15. Min käraste ägodel:

mobilen :$

16. Något jag vill ha i present:

pengar, resa till NY osv

17. Detta har jag på mig just nu:
jeans, svart linne och svart halsduk

18. Favoritkläder:
allt som är skönt

19. Favoritdjur:

hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
vet inte riktigt, bara nåt som gör en glad

21. Favoritlåtar just nu:

Kanye West - HeartlessMissy Higgins - They weren't there

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
de sämsta är matte, bästa är hk och idrott

23. Stjärntecken:
vattuman

24. En bok jag älskar:
läser fan itne mke

25. En film jag älskar:

ÄVEN FAST MATILDA TROR ATT JAG ÄLSKAR HIGH SCHOOL MUSICAL SÅ ÄR DE INTE SÅ, de är HOW HIGH FÖR FAN

26. Tv-program jag gillar:
Weeds

27. Favoritdoft:

mmm Paris Hilton - Fairy Dust

28. Detta äter jag gärna:
choklad

29. Dricker helst:
coke

30. Favoritgodis:
choklad för fan!

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
New York, Thailand, Australien, Nya Zeeland elr Kroatien igen

32. Färg på mina ögon:

Gröna

33. Min längd:
173 cm

34. Jag tror på:
Ingenting är omöjligt

35. Jag spelar:
piano, gitarr och sax

36. Person jag beundrar:
vet inte

37. Så här bor jag:
En brun villa på tråkiga Sunnanå i mitt svartvita rum med världens skönaste säng jajajamamen

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Ingen tror jag, mammas verk
39. Det här tänder mig:
haha w00t okej vet inte

40. Det här gör mig avtänd:

HAHA höll nyss på att skriva nåt jävligt, men jaja inget näms
41. Favoritfärg:
turkos, svart

42. Favoritcitat:

vet inte:$

43. En hemlighet jag vet:
Sånt ska man väl inte säga?

44. Bästa present jag fått:

pengar är alltid bäst

45. Senast köpta skiva:
Amy Winehouse

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

mina tänder nu efter tandställningen

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

de mesta (A) 
48. Udda förmåga/egenskap:
vet inte :$

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

vi drar en klisché och säger fågel

50. Vad lyssnar du på just nu?
my life would suck without you

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Jag har sovit, varit på stan och köpt lite grejer och ätit, sen spela piano, gitarr och försökt få tag på matilda

52. Var är dina föräldrar födda?

Piteå

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Vetttefan

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Subway om de skavara här i Skell, annars Nando's i London

55. När badade du i en pool senast?

vet inte

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

ja säkert nån gång

57. Hur många barn vill du ha?
vet inte

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

ÅÅÅ schlager

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
vem fan vet de?

60. Vad har du för TV-kanaler?
massa!

61. Har du åkt moped någon gång?
 
jajamen och snart äre körkort som gäller 
62. Har du busringt någon gång?
ja vem har inte ;)

63. Har du fått felparkeringsböter?

nej ;)

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? har inte gjort de, men ska helt klart

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
vet inte riktigt...

66. Har du en egen trädgård?
inte min men våran liksom

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
haha vet inte :$

68. Kan du alla orden i nationalsången?
ja tyvärr

69. Badkar eller duschkabin?
badkar :$

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
How High

71. Favoritpizza?
vesuvio

72. Chips eller popcorn?
biopopcorn :$

73. Vilken färg på läppstift använder du?
använder ALDRIG läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

ja, varje morron när jag stiger upp sen strax efter lunch och sen innan jag går och lägger mig

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

nejnej

76. Apelsin- eller äppeljuice?

ÄPPELJUICE

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
de var ju fan idag på lunch med min madre och padre :$ köttfifan

78. Favoritchoklad?

om polly gills, POLLY

79. När röstade du senast?

vet inte

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

aldrig :$

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

inte ensam med med världen bästa fotbollslag :*

82. Är du bra på matlagning?
de värsta är ja
83. Klarar du att tanka själv?
hahah nej :$

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
ånej

85. Pepsi eller Coca Cola?

Coke

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
haha nej ;)

87. Vad var det senaste du handlade?
chirre yesterday

88. Har du kräkts offentligt?

näe

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
båda, samtidigt :$

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

jajamen, varför inte

91. Har du ringt något betalnummer?

nej

92. Kan man vara vän med sitt ex?
kanske inte dirr, men de kommer väl :)

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
vet inte

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

nja vet inte :$
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Välkommen till Teliamobilsvar blablabla... jag är alternativ?

96. Vad har du i din väska?

Mobil, vantar, parfym, börs och tuggummi

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
kolla tv elr film

98. Vad är du tacksam för idag?

veeeeet inte

99. Var hittade du den här listan?

nån random sida

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

dom som vill och dom som orkar för de var jävligt drygt!

Av Emelie - 6 mars 2009 11:07

Vaknade nyss, ska snart gå och duscha sen ska jag och äta lunch på stan, är inte så jättehungrig menmen, ska kanske köpa en bikini också, vi får se. Sen ska jag väl ringa Matilda och höra om ikv, de blir DH tror jag, annars hittar vi väl på nåt me nåra! Skriver mer sen, PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards