ememelie

Alla inlägg den 3 mars 2009

:]

Av Emelie - 3 mars 2009 17:59

HAAAAAAAPPY


hoppas

Av Emelie - 3 mars 2009 16:40


Har varit och åkt zkriiiller med min käre syster Anna, det sjuka är... att jag har blivit bättre än henne på skridskor? Trodde inte att de var möjligt att vara sämre än mig men grattis får man säga :$ Så vi var och åkte ett tag, satt och softade och nu gör jag inget :D Ska typ duscha nu snart sen ska jag se en film, är toootalmätt efter lunchen så jag kommer typ nite orka nån middag, ffifanva mätt! Aja, nu ska jag göra nåt iaf, MÅSTE HINNA STÄDA UPP PÅ RUMMET OCKSÅ, aja PZ


Slänger in en zöööt bild bara för att höja stämningen litte, dom är från London för ett år sen




Av Emelie - 3 mars 2009 14:01

Var nyss på stan, papi bjussade på lunch på Monaco så de var nice :D Sen gick vi runt lite och kollade, Anna skulle köpa en jacka och skor och de tog i stort sett 2-3 år sisådär. Köpte 2 halsdukar på MQ, råfina :D Sen gick jag och kollade på CK och pratade med Matilda i telefon och märkte att jag vart lite överhyper i telefon och började typ skrika och nå gammalt par började glo men helvete, HAPPY :] Men nu är jag hemma iaf, är fett jävla mätt och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.


Igår var jag med Matilda, Linke, Jonte och Erik :D Matilda kom hit först och jag var rätt seg på att göra mig klar så hon vart sur :$ Sen gick vi till Jonte och Matilda och Jonte var osociala och satt och gullade i soffan och jag satt där som ett stolpskott...Men sen kom Linke och Erik så då vart de bättre :D Vi satte igång en film som Linke hade med sig, Transporter 3, man fattade öhm... Ingenting? Men ändå, den funka ;) Sen satt vi typ och prata osv :D De var trevligttrevligt iaf, sen skulle jag och Matilda, sen stod jag ute och pratade längelänge med LInke och Erik, kallt! Nu ska jag inte skriva mer ska försöka städa ihop på rummet... Kläder all over! PZ 


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards