ememelie

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Emelie - 7 mars 2009 23:09

Okej nu är jag på DH, fortfarande jaa, ska vara här hela natten och natten har typ inte ens börjat, kl är inte ens 12. Idag gick jag på stan ett tag med khajeh innan han skulle jobba sen gick jag tillbkas till dh, nu har jag varit här och typ gått runt och träffat elias jeppe richard och robert och sen kom matilda här utanför så vi gick till max och jag köpte en milkshake och båda 2 var övertrötta så de vart bara flum, sen följde hon mig hit och hon drog hem för hon har inte eventpass. Nu ska jag börja gå och kolla efter Sandra hon drog nånstans och har ingen aning om vars hon är, men jag har ju den här datorn den kanjag typ sitta vid när jag vill så de är soft. Nu ska jag lira lite cs geeek som jag är... PZ!

Av Emelie - 7 mars 2009 18:55

SUBWAYMACKA SNART<3<3<3<3<3<3<3

@DH

Av Emelie - 7 mars 2009 18:43

Sitter på DH nu och ska vara här ALL NIGHT! Rasmus och Robin och nåra ska tävla i Rockband-turnering snart och dom har redan spelat en låt och de är typ 4 kvar elr nåt. Vi skulle ha gått till Subway och ätit nåt för jag har inte ätit sen typ 11 nån gång så jag är megahungrig och alla har typ ätit nu men tiden går ändå rätt fort ska kanske gå till Hemköp också snart och köpa nåt så jag överlever natten och inte behöver springa runt och baxxa burn av folk elr nånting, men snart kommer iaf Sandra hit och elias och richard också tror jag och dom får fan ta och följa mig och äta. JAJA nu ska jag fortsätta kolla på Rockband turneringen osv, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards