ememelie

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Emelie - 4 mars 2009 18:55

Av Emelie - 4 mars 2009 16:56

Var nyss på stan med Anna, kollade runt lite och sen for vi ut och körde med bilen ett tag ut i bushen och fotade lite och sådär :D Hittade megasnygga svarta tygskor på DinSko, aaaaah mata mig! Men nu ska jag mata mig själv och gå och äta........ PZ!

Av Emelie - 4 mars 2009 12:09

Shit, en riktigt söt bild när jag visar mina talanger på zzkriilller! Anyway nu har jag varit ute med Mio, råhärligt! Gick och lyssnade på Arctic Monkeys och de var fan megasoft! Nu funderar jag på att använda min Vitamin C Toner från Lush, typ en liten badbomb fast man lägger den i en skål med varmt vatten och man ska ånga ansiktet, ska tydligen vara bra för huden :)Nu ska jag dissa datorn ett tag och göra nåt, skriver mer sen, PZ

Av Emelie - 4 mars 2009 08:25

Igår var jag med Linke, Jonte, Erik och Agge :D Vi lira typ cs och såg How High, men de var soft :] How High måste ju vara ungefär världens cleanaste film, WATCH! Jag är vaken nu eftersom att Telia Kundtjänst öppnar 8 så jag ringde direkt och nu funkar mobilen iaf så de är ju underbart :D


Idag vet jag inte vad jag ska göra, de blir väl vara med nåra ikv säkert som de brukar bli. Vi får väl se, ska typ gå och lägga mig igen nu och sova ett tag till om jag kan somna om, har inte sovit så mke inatt för jag försökte få min mobil att funka osv så då vart jag sur och ja. Men nu ska jag iaf go back 2 bed, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards