ememelie

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Emelie - 15 mars 2009 21:42

Har varit och kollat på Linus, Jontes osv match med Matilda, det var jävligt kallt men de var en bra match :) Sen pratade vi med dom efteråt ett tag och sen cyklade jag och Matilda hem, och mina händer har domnat bort så de är svårt att skriva, ska snart gå och lägga mig i varma sängen ;$ så PZ!

<3

Av Emelie - 15 mars 2009 16:16

du är bäst, älskar dig

Av Emelie - 15 mars 2009 15:40

Vilket skämt att opera-man vann, kolla bara på han, han skulle ha vunnit!

Av Emelie - 15 mars 2009 15:14

Så sjukt jävla bra film!!!!!!!

Run the wild fields (I krigets spår)

Den gick nyss på 3an, handlar om en familj där pappan far ut i kriget och lämnar sin fru och barn hemma. Sen kommer det en man som är typ en "luffare" eller nånting och får stanna och bo hos dom och dom blir kära osv, meeegabra, SE SE SE SE SE!

Av Emelie - 15 mars 2009 12:56

Linus kom hit igår och vi spelade gitarr ett bra tag först sen skulle vi se Twilight, så vi hämta massa kuddar osv soffan i datarummet också såg vi där :D Efter de så skulle vi battla i Singstar Rocks, men de vart Singstar Schlager tillslut ist :D Och sen somna vi typ i sängen ;$


Jag har världens bästa kille!(L)


Idag blir det nog träna om jag nu får mig dit, för de är i Skelleftehamn... peppa? njaa var uppe jättesent igår och är megatrött nu så jag känner inte direkt peppen. Sen ska jag iaf hem, duscha äta och sen ska jag och kolla på match med Matilda tror jag :D


OCH NI HAR INGEN ANING om vad jag lyckades med igår... Jag råka cutta mig på pekfingret och fuck u-fingret, men seriöst ni kan inte gueeess på what! EN JÄVLA HYLLA? Hur går de till! Skulle lägga in ett täcke i en garderob också var de en hylla över och då cutta ja mig på den :( jag typ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ! Men ajja, jag överlevde ;$ NU SKA JAG BYTA OM pz!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards