ememelie

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Emelie - 8 mars 2009 15:01

Kom hem typ vid halv 10, gav presenterna till mamma och sen gick jag och la mig, har sovit tills nu iaf och min farbror ringde nyss och väckte mig och ville gratta mamma men hon och padre är och handla så jag steg upp i onödan :( Jaja nu är jag vaken iaf så lika bra att stanna uppe. Snart kommer Anna hem från Sorsele och vi ska äta megagoo mat och sen tårta efter det, mums! Nu ska jag iaf duschaaa PZ

Av Emelie - 8 mars 2009 06:56

Nu sover i stort sett ALLA okej,  jag följde med hanna till sovsalen och fick höra en kommentar för ett tag sen "var det du sov var och terroriserade sovsalen och dom som sov?" Okej, sanningen var att de var en dude som snarkade och hade ladda ooordentligt iaf, jag sprang dit och höll för hans näsa, de var de. Så gör man när man är trött, har inte sovit nåt inatt, har bara sprungit runt och jävlats med alla/lirat cs. Sen har vi träffat nåra råtrevliga dudes från Västerås :D Om 2 timmar ungefär ska jag fara hem och sova i min beloved säng<3 nu ska jag köra igång cs igen, PZ

Av Emelie - 8 mars 2009 04:57

nu är kl 5!!!!!!!!! har lira ännu mer nu.... går inte sluta man blir heeeelt besatt, helt sjukt, fattar hur man kan bli det nu iaf. Nu har typ alla däckat runt om mig känns de som, spelar med typ cicci erika och kotten nu elr nåt, vi körde nyss och ska snart köra mer tror jag, jaja.


Det blir nog att dra hem vid 9 och sova tror jag, ska bara lämna presenterna till mamma, fika sen blir de sängen hela dan ungefär tills jag ska vara med linke. Nu har jag typ suttit still i 4 timmar elr nåt sånt, måste moooove, PZ!

Av Emelie - 8 mars 2009 03:48

HOLA!

Nu är kl 20 i 4 och jag är fan inte ens trött! Har lira cs i nån timma nu och nu avsluta vi iaf och nu ska vi gå runt och röra på oss lite. Folk har däcka lite här och var, killen som sitter 3 platser bort har däcka i stolen bara sådär, även fast dom pumpar hög musik i hela salen fattar inte hur de går men vissa lyckas tydligen. Skulle inte jag göra, nu har det blivit tyst i salen för första gången vad jag har hört iaf, tråkigt... har 11 kr kvar att köpa nåt för, har varit på subway och ätit och på icatorget och köpt tuggummin så snrt är jag pank iaf. nu börjar musiken om igen för övrigt, galen techno som pumpar all day.


Längtar till ikv när jag får vara med liiiinke :D Sen drar jag hem nu på morronen nån gång men jag vet inte riktigt när än, vi får väl se hur trött och less jag är på de här placet. Alla är nog rätt trötta men jaja, de händer typ saker hela tiden om man abra är vaken. Det var talangjakt för  ett tag sen och de va nån dude som rappa unserious och han vann? sick, jaja jag skulle ha försökt göra nåt. De va allt från typ volter till beatbox osv, kanske skulle ha dragi nåt fult och vunnit?


Sen ska jag dra de här om lukten inne på dh, de är seriöst, asså nä javet inte, de är en blandning mellan billy's panpizza/svett/axe/parfym/energidryck/jolt , nåt i den stilen iaf, inte kanske underbar helt ärligt... Har druckit massa Burn nu så nu är jag typ öööverspeedad och jag är inte trött alls iaf. Men när jag kommer hem blir de nog sova iaf, fast vi ska fira min madre iaf. Men det blir nog brabra! Nu kom kott3n och satte sig och nu blir de cs igen, geeek! PZ!

Av Emelie - 8 mars 2009 02:14

Var nyss en tävling där hela dh var med och jag kom 8! 1337!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Emelie - 8 mars 2009 00:43

nejnej hela nattten är ju kvar för fan, börjar bli lite trött nu men jag har typ en helt egen dator nu för han som sitter här är inte här längre men han har lämnat kvar datorn, så de var bara soooft! Nu hände rde nåt på scenen också, nån tävling går igång kl 01.00 så vi får se vad det är, burkar vara rätt kul att watcha de som händer på scenen.


Sitter och funderar på när jag ska dra hem imorronbitti, ska vara med linke på kvällen<3 Han kommer hem från hemavan nån gång på kvällen typ och jag kommer vara megatrött så de blir väl bara ta de lugnt :) Kommer bli brabra :)


IDAG den 8/3 fyller också min mamma år :) Grattis! Och även sandra som står bakom mig nu, grattis :) Nu har vi kommit in på tävlingssidan om tävlingen som drar igång om 6 min, de är typ 10 olika uppgifter som både går att lösa på datorn och borta från datorn vi får se vad de är, kan bli spännande :) jaja men nu ska jag inte skriva nåt mer just nu, skriver inlägg sen. PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards