ememelie

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Emelie - 2 mars 2009 18:14

OFF TO JONTES CRIB!

Av Emelie - 2 mars 2009 15:59

Äventyrsbad 6



Ikväll blir det Matilda, Linke, Jonte och kanske Erik, så nu äre klaart iaf :D

Vet inte vars vi ska vara än, men de är typ snöstorm ute :$ Hoppas de inte blir långt bort :]


Sitter och kollar på kläder som jag vill beställa, ååååååå frestande som fan :$ Vill ha en ny bikini, de blir ju Pite nästa... tisdag tror jag? På friluftsdan med skolan och jag måste nog kirra en :D Aja vi får se vad som händer.

Av Emelie - 2 mars 2009 15:51

Av Emelie - 2 mars 2009 13:36

om dig.

1. hur mycket är klockan just nu? 13.36

2. namn? emelie

3. vart bor du? ett brunt hus på sunnanå

4. hur många barn vill du ha? vet inte

5. vill du gifta dig? venne :D

 6. har du ätit sushi? jappjapp

7. favoritglass? vet inte :]

8. hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? haha ingen aning!

9. humör? glad :D


fyra grejjor


1. har du någonsin blivit jagad av polisen? ja

2. har du en hund? jappjapp

3. sover du helst själv eller med någon? med någon

4. tror du på spöken? näe


SKULLE:

1. skulle du vilja vara längre? nej kortare!

2. skulle du vilja väga mer? nä bryr mig inte ;)

3. skulle du vilja ha sex nu? näe :D

4. skulle du vilja dricka dig full nu? näe :D


KAN.

1. kan du röra på öronen? nej :]

2. kan du slicka dig på näsan? nej :]

3. kan du kolla i kors med ögonen? jaa :D

4. kan dina föräldrar lita på dig? beror på

5. kan du låta bli att prata på 4 timmar? haha aldrig!

6. kan du va på en fest utan att dricka? jajamen

7. kan dina vänner lita på dig? ja

8. kan du tänka att pierca dig i naveln?ja

9. kan du suga? jaaajameen

10. kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? typ inte


HAR.

1. har du någonsin ljugit för dina föräldrar? jaapp

2. har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? jaapp

3. har du syskon? jaajamen

4. har dina föräldrar ljugit för dig? säkert

5. har du varit full den här månaden? nej :D

6. har du redan tröttnat på dom här frågorna? jaa

7. har du borstat tänderna den senaste timmen? ja :D

8. har du pussat någon som är fyra år äldre? nej

9.har du haft sex med någon som är tre år äldre? nej

10.har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej

11.har du blivit påkommen när du har haft sex? nej

12.har du haft sex med mer än tre personer? nej

13.har du ljugit på någon fråga än då? nej

VEM.

1. vem älskar du? ingen :D

2. vem vill du bli full med? MATILDA

3. vem är den bästa artisten?ingen aning

4. vem pratade du senast i telefon med? matilda tror jag

5. vem är snällast i världen? vet inte

6. vem vill du prata med? MEN VENNE

7. vem sov du senast med? min säng

8. vem såg dig full senast? ingen

9. vem vet allt om dig? ingen

10. vem hatar du mest? jag hatar många

11. vem kramade du senast? MATTI

12. vem kan berätta allt för dig? den dom vill

Av Emelie - 2 mars 2009 12:47

Vaknade typ ungefär... NYSS :D Fett skönt att sova länge och nu är jag överpigg typ. Ska snart gå och göra nå mat sen ska jag gå ut och kriga med Mio i snön, brrrrrrrrr. Sen vet jag inte vad jag ska göra nu på dan, funderar på att bada i vårt bububububelbad, de var länge sen :D Men vi får väl se vad som händer :) Ikväll ska jag vara med Matilda och Jonte, som vad jag vet är 2gether again efter Nightflight vad jag vet iaf, sen ska typ Linke vara med också, vet inte riktigt :D VI FÅR SE :D Nu blir de iaf mat, hamburgare :$ PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards