ememelie

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Emelie - 16 mars 2009 21:11

träningen gick inte underbart, menmen. Det är hockey och känner mig inte så jävla insatt... Ska snart duscha, sen ska jag lägga mig och se en film tror jag, men först iaf duscha lääääääääänge. Imorn är de fotboll på gympan tror jag det var, de blir sweet :D Sen vet jag inte vad jag ska göra på kvällen, har fan ingenting för ovanlighetens skull, vill vara med linke :* Men jaja nu bilr de duschen, PZ!

Av Emelie - 16 mars 2009 19:06

Idag var de fett jävla svårt att cykla till skolan, men jag överlevde iaf, sen var de no, slöjd, lunch, svenska sen so och efter de slutade vi, de är en ganska lätt dag :) Sen var jag på bilden ett tag med Matilda, sen cyklade jag hem :D Nu har jag varit på stall1, vi hade teori.......Men nu är jag hemma och har ätit iaf, och de är träning om 55 min. Jag tror Matilda skulle fara dit och prova stå i mål, fast hon har stått i handboll, men de går nog bra :D har typ jätteont i handleden sen Jonas dampa på svenskan :( Sen har jag svart målarfärg över hela händerna som olov måla när jag hälsade på på bilden....... Nu ska jag iaf gå och byta om och fara iväg till träningen, puss och PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards