ememelie

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Emelie - 10 mars 2009 21:05



Varför skulle sommaren inte sitta helt fel just nu? Sommaren 2009 ska fan bli mega awesome!


  • Sandra kommer hit från Tibro, kommer bli Pite, vb, gummibåt på älven, tälta, vara med folk osv!
  • Gothia 2009 med världens bästa tjejer! Invigningen massa matchen och Lisaan

  • Eventuellt ledare på musikläger
  • Stadsfesten!
  • Tjejmilen i Stockholm i Augusti

Känn peppen förfan, pallar inte vinter längre. Mitt liv leker just nu förutom att de inte är sommar :( Men jaja, de händer väl saker i vår också? Elr vänta nu, de är ju skell vi bor i, inget händer ju här... Nightflight har varit, och Dreamhack har varit. Vad är de kvar nu då, träningsläger i Norsjö och jag sitter och hoppas att vi ska boka nån resa nu i vår, jag vill sola! Annars vill jag tillbaks till Kroatien i sommar, de var så 7kt jävla härligt<3 Skulle inte sitta helt fel, boka mig en biljett dit nuu ungefär. NÄSTA SOMMAR har jag och min kära gr8m8no1 bestämt att vi ska försöka ta oss iväg nånstans... Vet inte hur, vet inte var, vet inte när men de skulle vara soft ggr 98423982342! JAJA nu ska jag lira Singstar med min SISTAH PZ!

Av Emelie - 10 mars 2009 20:49

200 st 13,14,15 och 16åringar på pitehavsbad=lärarna borde inte vara sura...

Av Emelie - 10 mars 2009 20:15

En sånn här yummiething väntar på mig i ugnen just nu och den är klar om exakt 13 min, yummie 4 min mage<3 Sen ska jag bänka mig framför tvn och se nåt kul, om de finns nåt annars blir de film! Nu har jag iaf städat ihop på mitt rum också, och jag är fan jävligt trött efter Pite idag :] Men de blir sovasovasova ikv sen imorn ska jag dirr till Anderstorpskolan på morron och vi ska ha en konsert för typ våran skola med Kåges skolkör och estetisk musik 1 tror jag det var elr nåt. De blir nog niize! Sen ska jag träna dirr efter skolan kl 16.00 - 17.00 i tältet, tälttider är ju så sjuukt roliga. Sen blire musikskolan från 17.45 till 19.00 och SEN ska jag vara med Linus för de gick inte ikv, de blir nog brabra :) Nu ska jag ta ut min kära vän kladdkakan! PZ

Av Emelie - 10 mars 2009 18:00

 



Gör såhär; ta fram kontakterna på din mobil och bläddra igenom, stanna sedan slumpvis och fyll i det namn som kommit fram

Visste du att Erik Ljungholm är kär i mig, fast jag är kär i Joppe! En dag när Moa Luckey och jag var på promenad så försökte Per Eliasson våldta oss båda! Då ringde jag Signe Brännström och hon kom direkt. Igår när jag duschade så ringde Simon Markström på min dörr och ville att han och jag skulle leka dockor, men jag kunde inte för jag skulle vara med Anton Lindholm om två minuter. Förra veckan när jag dammsög mitt rum så låg Elias Sandberg under min säng och pussades med Jonte Khajeh. Nu orkar jag inte berätta mer för jag och Linus Lundmark ska leka indianer!



Sånt gör man när man har lite att göra jaja, sitter och spelar gitarr nu och har typ inget att göra nu... Just ja, måste fixa till på rummet, de ligger kläder överallt typ. Jaja, vi får se, hoppas linus hinner ikv iaf! PZ

Av Emelie - 10 mars 2009 15:24

idag var vi i pite med skolan, vi var typ 200 pers som drog dit så de var typ smockaat! Hade inte varit där på typ flera år och jag har aldrig åkt toan så nu var de premiär :$ de ägde iaf, dagen spenderades mest med matilda, jeppe, richard, jonte k, rasmus L, elias, felle och rasmus g :D Vi badade från typ 10 till 1, sen var det hamburgsbuffeé i resturangen efter, så vi satt typ 11 pers och tryckte vid ett bord osv, de var nice iaf :) Sen satt jag med Matilda på bussen hem och vi körde norsk kareoke hela vägen hem typ, måste ha sett fett fult ut eftersom att alla satt och skratta typ, men jaja.


Nu är jag iaf hemma och jag är trött och mätt och de här är min enda lediga kväll på veckan typ... Kanske skulle vara med Linus om vi hann efter han har haft läns, vi får se hur de blir :D Men nu är de tydligen mat.......... helvete hur mke har dom tänkt att jag ska trycka i mig har redan ätit en jävla hamburgare! PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards