ememelie

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Emelie - 22 mars 2009 18:29

goddag!

Var och kollade på match på Kaplan, när jag kom dit så träffade jag Matilda och Tove osv, sen kom Linke, Agge och Korre så då kollade vi på matchen och sen var vi kvar ett tag efter sen drog vi till Agge och lira Rockband förfan, sen skulle typ alla hem och äta så jag cykla hem, åt och nu ska jag snart på Kaplan IGEN, och kolla på Linkes ochsåvidares match, så jag ska dra om typ en kvart elr nåt :) Känner att de blir sjukt korta inlägg, men jajajajajajajaja, imorn äre skola, stall1 och träning iaf. PZ!

Av Emelie - 22 mars 2009 12:40

Träffade alla på Dallas igår vid 7, det var jag, Linke, Matilda, Erik och Jonte. Sen åt vi där och efter det drog vi på Hemmakväll och hyrde en film och köpte godis, det blev "The Hottie & The Nottie. Sen for vi till Jonte och såg den och den var 7kt rolig och sjuk, men jaja, sen var vi där ett tag och softade och sen drog vi hem :)


Vaknade typ 11 idag, nu har jag duschat osv och ska på Kaplan om typ en timme och se match med Linke :D Men nu ska jag springa och leta mina byxer ;$ PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards