ememelie

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Emelie - 9 mars 2009 16:27

Av Emelie - 9 mars 2009 15:23

IGÅR KOM LINUS HEM FRÅN HEMAVAN!!<3 Så jag for till han efter middan och just när jag skulle öppna dörren och fara dit så står Richard och Jeppe där typ "heeeeeeeeeej vi ska vara med dig", ja typ haha njaaassi du! Sen drog dom till elias tror jag och for till Linke<3 Vi såg film och typ spela gitarr och cs :$ vääärldens bästa linus! 


De kändes fett segt att börja om skolan, och de började med prov första lektionen och de gick väl hyffsat, när jag blev klar så somnade jag nästan och de var fett jobbigt kunde typ inte hålla mig vaken. Sen var de slöjd, mat, sen svenska och efter de var de sista körövningen innan konserten på onsdag. Och nu är jag iaf hemma och jag är fett jävla trött och nu ska jag snart äta sen blir de stall1 och träning efter de, aaaaaaaaah kommer inte orka! Men hursom heeeelst, nu ska jag göra ett IQtest och äga matilda och bevisa att jag är smartare än henne :$ JAG SKA VINNA! PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards