ememelie

Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Rubrik saknas

Av Emelie - 29 mars 2009 18:17

Den/det senaste:

Du åt?
middag

Du drack? cola :]

Du kramade? LINUS<3

Du tittade på tv med? Linus :]

Du satt vid datorn med? hehe linus :]

Du sov med? Linus :]

Du skrattade med? MATTIDUDE

Du brottades med? jaaaddu

Vad ska du göra imorrn? PRAOA PÅ HEMMAKVÄLL MED MATILDA<3

vad har du gjort idag? edda med linke, matilda, viktor, agge, korre och johan :D

Va det kul? jajajajaj :D

Vad vill du ha? MKE

Vad har du för mkt av? vet inte

Är du singel? nejnejnejnej

Är du kär? gaaalet

Vad vill du göra nu? nåt kul

Planer till helgen? vet inte riktigt

Har du mer en 5 tröjor? jajamen :D

Du har mer än 2 byxor? jajamen :D

Vill du sova nu? de värsta är att jag vill det

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 11 november 2010 22:50


Jag har totalt glömt bort denna blogg. Har börjat skriva på våran nya http://antasben.blogg.se/, och fokuserar mest på den nu. Såg nu när jag loggade in att jag hade kommentarer om att jag skulle uppdatera mer ofta och även att det finns några tappra...

Av Emelie - 15 augusti 2010 11:40

Skrev ett inlägg igår som tydligen inte visas? Fattar inte vad som hände. Hur som helst är jag hemma nu och har hunnit med ganska mycket de senaste dagarna. Igår var jag med rätt många och vi badade och chillade, en toppenkväll!   Idag vet jag in...

Av Emelie - 4 augusti 2010 00:06

Okej, måste erkänna att jag tycker synd om mig själv, jag är riktigt förkyld och har haft ont i huvudet sen i fredags, jag känner varken smak eller lukt och har rethosta som aldrig försvinner. ÄR SÅ ARG! Blir aldrig frisk, det kanske beror på att jag...

Av Emelie - 3 augusti 2010 19:45

Har åkt gummibåt på älven idag! Så jävla härligt det var! Det tog upp mot 3 timmar, men det var jättekul! Jag, Linus, Richard, Elias, Agge, Erik och Johan var det som åkte.   Nu sitter jag i sängen och ser på tv och funderar vad jag ska göra ikvä...

Av Emelie - 3 augusti 2010 01:59

Kommer jag någonsin räcka för dig?   Godnatt.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards