ememelie

Alla inlägg under maj 2009

Av Emelie - 30 maj 2009 14:13

Lite musik va?

Av Emelie - 30 maj 2009 13:51

I can't have enough ;$

Det här är seriöst den godaste drickan, EVER! Den är inte så expensive, och hur jävla gooo som helst, vi behöver mer mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

i livet, MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

Av Emelie - 30 maj 2009 13:48

gr8, har bränt mig....

Av Emelie - 30 maj 2009 13:37


 Sugen.........


Av Emelie - 30 maj 2009 13:24

Nu har jag suttit ute och stekt, kanske 1 timme, resultat blev det faktiskt, och efter så kort tid :O Det är 23 grader nu, och fyfan vad härligt. Jag har fan blivit brun och nu tänker jag hoppa in i duschen :D Jag tänkte nästan se Linus match, men den var typ i Skelleftehamn :( Emo, vad ska man nu göra? Jag orkar inte sola mer, de är FÖR varmt, OMG :D Jaja, DUSCHEN!

emo

Av Emelie - 30 maj 2009 12:16

Okej, inga 30 grader idag, det skulle bli imorn ist har ja hört, inte ljuvligt, jag tänkte steka :( Men ska gå ut och steka ändå för det är 23 grader!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen ska jag duscha, kirra håret, äta och sen ikväll blir det grilla :D Blir nog trevligttrevligt!


Igår var jag med Linus, han kom hit och vi grillade :$ I am the grillmaister! Nä men rätt duktig tycker jag att jag var, så vi åt, sen satt vi och funderade vad vi skulle göra, så vi drog på moppe till Falket och kollade där, badsugen? JA! Sen for vi till Viktor och var med han, Korre, och Agge. Sen skulle Viktor vara med Anna, så då drog vi på Karamelltåget :D Och efter det åkte jag och Linus till mig och såg film och tjillade och myste :D Sen så for han hem och vi smsade ett tag, tills jag somnade :$ Och idag fick jag veta att han hade slut gratis sms, hur har du tänkt att jag ska överleva? Jaja, nu ska jag inte sitta vid datorn nå mer, skriver sen om jag får tid, PZ!

Av Emelie - 28 maj 2009 22:43

PLUS

  • Jag har världen bästa kille, du är bäst Linus :*<3
  • Imorn är det Fredag=ingen mer skola i veckan!
  • I helgen sa en metrolog att det skulle bli värmerekord här i lilla Skellefteå på Lördag, och värmen kommer stiga till över 30 grader!!!
  • Det gick bra på engelskan idag när vi gjorde ett nationella, SPIKADE!
  • Vi fick sluta tidigt från estet, 40 min! Underbart :)

MINUS

  • Jag har gjort illa foten, really badly, så vi får se hur lång tid det tar innan den blir bra igen, när det gäller fotboll...
  • Vi har ett prov kvar, städprov... (U)
  • Jag hinner inte med allt jag ska, mitt liv är BARA spårat just nu, har saker att göra varje dag, har alldeles för mycket, vilket skolsköterskan sa också, och mer sömn skulle jag behöva, tidig kväll ikväll utan att ligga och smsa med Linus? Nej, det blir bara fel, måste göra det :$
  • Vädret kommer bli sämre igen nästa vecka, och det skulle inte förvåna mig om vädret SUGER på skolavslutningen...

Nu ska jag äta en macka som min kära mor har gjort åt mig, sen blir det att kolla på tv lite, och sen somna fortfort, kommer typ inte kunna cykla till skolan imorn, så jag får hinna med när mamma och pappa far till jobbet, vilket är TIDIGT jämfört med när jag börjar... Menmen, snart är veckan över och HELGEN BÖRJAR! Som typ är fullspäckad med plans, UNDERBART! Nån som taggar att fara till havet på lördag och bli neger? Jag taggar, man blir brunast där :] Nu ska jag äta! PZ!

Av Emelie - 28 maj 2009 20:43

Japp, här kommer mina svaga fotleder igen. HÖGER fot är stukad och frågan är bara vad jag kommer missa nu för nåt. Match? Träning? Aja, det är sämst iaf, jag och Linus var ute och foten vek sig och knakade, vart typ världens bail, skrattade tills jag började grina, sen tog de jävligt ont, haltade in och överlevde iaf :D Svullnaden är STOR och jag är EMO, fifan. Nu blir de fixa till min jävla fotled, sjukgymnast??

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards