ememelie

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Emelie - 1 juli 2009 19:01

Stadsfesten idag var ju sweet :D Vi åkte 2 karuseller idag, de blir mer sen vill jag lova! Sen har vi gått runt och kollat lite, även konstaterat att alla, EXAKT ALLA, kommer ha shuttershades när festivalen är slut, helt klart. Men hur som helst, funderar lite på vad man ska ha på sig ikv, jag fattar mig inte på de här vädret? De är typ regnmoln, men ändå SJUKT varmt. Sen vet man ju inte hur de blir ikväll och allt de men ååå de sux! Och sen har vi lovat matilda att om vi payar för en Airbrush Tattoo, så får vi välja vars den ska vara och vad det ska vara för nåt, kung! Får väl se vad som händer ;) Men nu ska jag ta och göra mig klar sen prata med matilda om vars och när vi ska fara/träffas. Så PZ, vi ses väl säkert på stadsferren om ni inte ska sitta hemma och trycka i nån källare elr nåt :D?

Av Emelie - 1 juli 2009 18:37


HEEEEEJH zöta tööööööööööööööööööööööööööööööööööööp


Näe men sjukt seriösa lirare på festivalen idag, och nu ska jag snart dit igen! SEE YA? DRA DIT! PZ

Av Emelie - 1 juli 2009 11:29

HELT KLART!

Av Emelie - 1 juli 2009 10:50

3 saker ni kanske inte visste om mig när det gäller:


Vänner

1. Jag umgås bara med killar nästan

2. Matilda Lindblom är min absolut bästa vän

3. En sjukt bra vän till mig bor ända borta i Tibro


Familj

1. Hela min släkt kommer i stort sett från Piteå

2. Jag och min familj har bott på Atorp mina första 8 år

3. Vi har en hund, och vi har haft en hund från Spanien som bodde med oss

tills vi hade hittat en ägare till honom


Kärlek

1. Jag och Linus har snart varit tillsammans i 16 månader sammanlagt

2. Vi har ett halsband var där det står Linus&Emelie i silver

3. JAG ÄLSKAR LINUS MEST I VÄRLDEN!(L)


Fobier

1. Jag HATAR att simma ute när man inte ser botten och vet inte vad som är under en just då

2. Jag hatar ALLA insekter

3. Kan inte ha nåt för ansiktet när nån håller fast mig, PANIC!


Skönhet

1. Jag har haft tandställning i 1½ år, trodde aldrig att jag skulle få det faktiskt och det var fan de värsta jag har varit med om, usch!

2. Jag äger ingen plattång och använder ALDRIG, mitt hår är redan så platt ändå så, inte nödvändigt.

3. Använder aldrig hårspray för "volym", bara när jag har nån frisyr som ska hålla sig.


Kläder

1. Äger nog inget rosa vad jag kan komma på. Jag gillar verkligen inte den färgen.

2.Köper kläder alldeles för ofta, och mina pengar tar slut dirr därför.

3. Nåt som jag aldrig skulle kunna tänka mig att ha är utsvängda jeans och hög midja, klarar det inte, inte ens att se på

omg

Av Emelie - 1 juli 2009 10:03

Asså min syrra och kusin skrattade åt de här när jag sa det

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5447370.ab

Det fanns ingen embed, men tryck på länken här uppe.

Alla säger att det är skuggor, men kolla på lakanet? Det blir ju veck på det, som när man sätter sig upp. De är ju sjukt kanske att tro på det, men en person som har hur mycket pengar som helst, borde kunna göra vad som helst? Ja, nobody knows.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards