ememelie

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Emelie - 6 juli 2009 18:26

Klass? - 9G när skolan börjar om
Vilket år tar du studenten? - 2013? tror jag
Något jobb? - nope
När gick du upp i morse? - 9.........
När ska du sova? - inatt
Duschat idag? - klart!
Kramat någon idag? - mamma :]
Pussat någon idag? -nepp, men ska göra de snart :]
Vad har du ätit idag? - Öhm, nå kött till lunch, middag, öhm.. soppa öhm..

Dagens klädsel? jeans och tröja
Dagens smink?- inget just nu, ska fixa
Dagens sötnos? - linus såklart!
Dagens roligaste? - träning hittills


SOCIALT:
Hur många har du kysst? - i donno!
Vem kramade du senast? - fortfarande mamma
Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen vad jag vet
Har du pojk-/flickvän? - JA!!
Vem pratade du med i telefon senast? - matilda
 Vem fick du senast sms ifrån? - linkeboy :]


FAVORIT:
Film? - vet itne faktiskt :O
Låt? - shit, lyssnar på så mycket, vet inte...
Mat? -  tacos, orginellt...
Dryck? -  vatten
Färg? - svart, gul? röd nej javet inte
Stad? - London hittills
Land? - kroatien
Ämne i skolan? - gillar inget i skolan
40. Människa? - Linus :]


SENASTE:
Personen du tänkte på? - Linus :$
Personen du kysste? - Linus :]<3
Gången du spydde? - det var sjukt längesen, kommer inte ihåg
Gången du grät? - vet inte, några dar sen
Pizzan du åt? - vesuvio
Gången du va i Göteborg? - förra sommarn, ska dit på lördag med laget!
Gången du var i Stockholm? - förra året på tjejmilen, ska dit iår också!
Gången du var hög? - oj, tänk att du fråga! Varje dag, hela tiden, medans jag sover också!


ANTINGEN ELLER:
Svart eller vitt? - svart
Hund eller katt? - hund!
Ut och festa eller hemma och mysa? - de beror på vem man är me
Tvspel eller datorspel? - inge, bara tv och dator
Spindel lr orm? - snakie
Natt lr dag - natt!
Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - msn
Ragga eller bli uppraggad? - INT AKTUELLT :D
Big Brother eller Paradise hotel? - bb
Blont eller svart hår? - blondt
Har du blåa ögon eller bruna? - gröna typ?
Choklad eller lakrits? - Choklad!!!!
Göteborg eller Stockholm? - gbg, elr kanske...
Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt!
Coca cola eller fanta? - COLA!!!!
Pizza eller kebab? - pizza föfan

Randigt eller prickigt? -  randiiigt
Älska eller älskas? - älska och älskas tillbaks
Leva eller dö? - men antagligen leva


ANTAL:
Personer du älskar? - Älskar? Älskar verkligen så är det Linus
Personer du hatar? - många, SJUKT många
Gånger du varit full? - none
Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - 1?
Glassar du ätit på en dag? - vet inte
Festivaler du varit på/ska på detta året? - stadsfesten, yeeee......
Gånger du haft minnesluckor? - none
Personer, djur du saknar just nu? - djur? njassi vet inte
Gånger ditt hjärta brustit? - 1


VEM:
Vill du kyssa nu? - LINUS, fast han är snart påväg... :]
Ska du träffa imorgon? -  öhm, familjen, laget och sen vet ja inte?
Sjöng du senast för? - hela feta landskyrkan
Hade du senast en msn-konversation med? - Linus idag :D
Spelade du tvspel med senast? - öhm.... vet inte sara och anna?
Vill du ta med på resa nu? - men alla trevliga människor
Vill du kasta en sten i huvudet på? - för många
Förtjänar att dö? - ingen
Är söt? -  LINUS
Vill du sova jämsides med i natt? - linuslinuslinus


VAD:
Gör dig glad? - vänner, linus, fotboll
Gör dig ledsen? - vet inte :]
Vill du helst göra nu? - vara med dom jag ska vara med ikv
Önskar du att du slapp göra? - frysa
Vill du ha nu? - pengar!
Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengarpengarpengar
Längtar du till? - GOTHIA!
Tycker du om dina betyg? -  att de inte är nåt vi ska tala om...
Ångrar du i ditt liv? - int mycke
 Är det bästa som hänt dig? - Linus
 Hur mycket är klockan? - 18:43

Av Emelie - 6 juli 2009 17:10

Sportbh från Soc blev det, och sen orka jag inte stan mer för de SÖG, bara tragiskt när Stadsfesten inte är kvar, fy å fan. Nu har det blivit ännu mer bak... en kladdkaka med Polly... VARFÖR SÅ MKE BAK? Fett.


Ikväll så ska jag nog vara med Matilda och kanske Jeppe och Richard, vi får se vad som hittas på. Vädret suger så det finns inte så många alternativ, typ se film annars finns det väl ine så mycke annat att göra för man fryser ju fan ute, i juli, friskt... Men nu verkar det iaf vara bestämt att det blir jag, Matilda, Richard och Jesper, får väl se om nån mer är med. Dom skulle äta sen får vi se vars vi är :D Nu ska jag tare lugnt och kolla på tv ett tag, PZ!

Av Emelie - 6 juli 2009 13:32

Har ätit, duschat men inte gjort mig klar, sen ska jag pysa in till stan och fixa dom där grejerna. Ska svänga förbi Hemmakväll och lämna igen filmer också, får inte glömma det. Men innan ska jag nog fika bullar tror jag :]


ASSÅ jag börjar undra vad jag har för problem? Jag råkar alltid bita mig i tungan/underläppen och fan, de är ren smärta!!! Kan typ knappt äta nu för att de tar så ont AOUTCH! Hoppas det blir bra fort...


Folk har frågat mig om jag använder plattång

Svar: NEJ, jag använder aldrig plattång. Har kanske användt det max 3 gånger i hela mitt liv och då har jag lånat av Matilda när vi skulle nånstans, aldrig annars. Är inte ens ägare till en plattång, och det finns verkligen inte med på nån önskelista heller. Mitt hår är redan så platt så har ingen användning för en.


Nåt som står absolut först på önskelistan är just nu en lappis(laptop), men vet att det inte kommer hända, och det gör mig deprimerad. Tänk så mysit att sitta och blogga i sängen mitt i natten, så jävla bekvämt ist för att ha en fet stationär dator som inte går att ha i sängen :( DATOR I SÄNGEN FTW!

Får väl spara elr nåt? Nog för att det kommer ta cirkus 5000 år elr nåt, kanske är värt det? Då kan jag ge den till mina barnbarnbarnbarnbarnbarnbarnbarnbarnbarn elr nånting, coooooolt!


HP Pavilion DV2-1010eo

ASSÅ SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA rara pengar! Är så sjukt sugen på en lappis :(

Av Emelie - 6 juli 2009 12:14

Kul att mamma bakar typ varje dag, jag kommer bli fet :]  Bullar, mmmmm!

Jag vet itne vad jag ska göra idag annars än att springa in tvärt på stan och fixa grejer, och jag är för seg för att försöka dra ihop nåt, kommer typ ändå inte kunna vara ute länge ikv för att jag har träning 10 imorn igen, men aja, nåt vill jag ju göra...

Av Emelie - 6 juli 2009 11:30

Sanningen? Jag vaknade kl 09:00 idag. Helt sjukt, har inte varit uppe såhär tidigt sen helgen efter skolavslutningen och jag är så galet trött i kroppen, funderar på att lägga mig och sova efter jag har duschat, men det känns lite pussy... Vi hade iaf träning kl 10 idag och det var inte nådigt, och nu känns det bra att ha gjort det, men sen kommer man ju på att det är träning imorn, på onsdag och på torsdag också! Men det är ju bara tagga.


Nu ska jag iaf duscha, sen ska jag väl äta för jag är sjukt hungrig, äter typ aldrig nåt på morgonen för att jag aldrig är hungrig då, men nu så! Sen ska jag in till stan på eftermiddagen och köpa ny sportbh, var inte så taggad på att gå på stan idag men. Måste tänka om det är nåt mer jag ska ha nu, hårnålar från H&M, dom var slut sist jag var där :O Inte bra, absolut iiinte. Men nu tänker jag hoppa in i duschen, skriver mer senare! PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards