ememelie

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Emelie - 25 juli 2009 02:21

Godkväll alla läsare, mitt under depressionen kom jag på att det kommer att dröja hela 96 timmar (om min matematikuträkning stämmer) tills jag får träffa min älskling. saknar henne enormt mycket<3


just nu sitter jag här brevid två bråkpellar aka aksel & linus. dom är två snälla kompisar som hälsar på från the kingdom of malay. min dag har bestått att hålla dem roade här i skell. var ute nångång på dan och sen på kvällen drog vi till myckle med roligt folk ,   viktor, korre, anton, agge, ljungholm, frida, fanny och vera inklusivt aksel och linus :)


kan oxå passa på att säga en viktig sak som inträffade igår. några kända fotbollsspelare från skellefteå och medle förenades som ett lag och mötte medles flickor 94. oväntat nog slutade matchen med en vinst för boyzzen med 9-0. Greeat :D


orkar inte skriva nå mer nu, pusspuss till aksel och linus och er andra :]:]

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards