ememelie

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Emelie - 31 juli 2009 18:38

ASSÅ, VARFÖR SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT VÄLJA KLÄDER? Får fan cp i huvet orkar inte stå i garderoben och ha bestlutsångest i sjuttielva timmar och byta kläder fram och tillbaks hela tiden, PALLAR INTE!!!!(U)


Nu ska jag bara vänta tills Matilda har ätit och när alla är klara. Ska fixa håret och sminka mig nu iaf, och ta itu med mitt klädproblem... Jaja, kan nog ta ett tag så det är lika bra att köra igång dirr.




Av Emelie - 31 juli 2009 18:21

DEN FÖRSVINNER JU, DEN SKA FINNAS PÅ MIN FUCKIN BLOGG!

Av Emelie - 31 juli 2009 17:45

Har inte hunnit skriva nåt idag!

Igårkväll spenderades med folk. Matilda och Rasmus kom förbi mig och sen for vi in till Dallas där Jesper var. Efter ett tag kom Navve, Khajeh och Ali dit, dom åt pizza och sen for vi och badade på Falket, sjukt kallt........... Sen var vi där ett tag och prata och sådär och Erik kom också! Sen for vi till Matilda och åt varma mackor och kollade på Paradise Hotel och åt chirre och allt sånt. Sen for alla och jag stannade kvar hos Matilda. Vi gick ut och gick, sen träffade vi hennes syrra och sen gick vi in :) Sluta inte bra........ MENMEN, sov hos henne. Vi vaknade typ 12 och sen satt vi och pratade och sånt och 2 åt vi frulle, NAJS! Sen rullade jag hemåt och plockade bär med Klara som är 6 bast, min grannes barnbarn hursomhelst. Nu har vi ätit och nu ska jag äta glass med bär och sen blir det in i duschen för min del.


Kvällen kommer att spenderas med massa folk och vara ute och busa, blir nog najs :D Men nu ska jag göra mig klar, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards