ememelie

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Emelie - 18 juli 2009 10:17

Japp, ryktet är sant, Sunnanå F-94 är tillbaks från Göteborg. Slitna krigare, trötta och allmänt sega, men sjukt kul har det varit kan jag lova! En av dom bästa veckorna i mitt liv och jag kommer verkligen aldrig glömma det här. Har nog aldrig träffat så sjukt trevligt folk, synd bara att vi träffade dom sista dagarna. Ett amerikanskt hockeylag och ett svenskt hockeylag som tränade i ishallen brevid vår skola, sjukt kul!


Matcherna gick inget vidare ärligt, vi spelade 4, vi förlorade 3 och spelade oavgjort 1, men det var ändå så kul med laget och allt så det gör faktiskt inget. Shopping har det blivit mycket av, Liseberg och massa trevligt folk kan ju sammanfatta resan. Nu har jag packat upp mina grejer och det känns fan ritkigt tragiskt. Kommer verkligen sakna alla därborta.


Nu ska jag hoppa in i duschen, min EGEN dusch, inte i nåt omklädningsrum elr liknande, min alldeles egna dusch! Känns otroligt skönt. Sen ska jag vara med Linus, fyfan vad jag har saknat dig! Helt sjukt, har varit ifrån han i typ 1 vecka och har saknat han så otroligt mycket, men idag äntligen får jag träffa han, hur härligt som helst (L) Nu ska jag duscha, sen äta nånting och sådär, skriver mer senare, PZ!




Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards