ememelie

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Emelie - 11 juli 2009 16:16

Snart kommer Linus hit, vi ska äta och mysa för jag far cirkus 8 nån gång från destination Videstigen. Samling vid kansliet sen ska vi åka till Bastuträsk. Sen går tåget därifrån kvart i 11, yippie! Sen kommer Sunnanå F-94 till GÖTEBORG FÖR FAN! Kommer bli super :D Matcher, invigningen, stan, Lisan och disco väntar.


Nu komLinus! PZ

Av Emelie - 11 juli 2009 13:16

YEEES! Imesh funkar och jag kan få ny musik till mobilen<3 Är sjukt stressad, men packningen är klar och sådär, fixar låtar till mobilen nu och sådär så jag kan lyssna i bilen till Bastuträsk, sen hoppar vi på tåget och jag ska sova i samma vagn som världens bästa Sandra! Det blir nog toppen.


Nu ska jag fortsätta fixa musik, sen ska jag fixa till mig och byta om och allt det där, PZ!

Av Emelie - 11 juli 2009 10:38

JAG KAN INTE FATTA ATT DET ÄR IDAG VI FAR! HELT SJUKT! Vaknade nyss och det pirrar i magen :] Så sjukt kul det här ska bli! Måste tänka igenom allt  så jag inte har glömt NÅNTING, mamma och pappa far ju nu på eftermiddagen så dom kan inte påminna mig om nåt, I'M ON MY OWN!


Näe men nu har jag ton med saker att göra, skriver sen PZ!

Av Emelie - 11 juli 2009 01:21

Sitter och smäller i mig popcorn, sjukt gott....Matilda for ungefär nyss, sista gången jag träffar henne på en vecka ungefär, trakiskt... FÖR IMORN FAR JAG TILL GOTHIA! Eller, tekniskt sett är det ju idag för klockan är ju över 12, daaaaah! Näe men seriöst, ÄR VI NÅDIGT TAGGADE ELLER!? Kommer bli kung! Borde kanske sova lite nu... eftersom att det inte lär bli mycket sömn på tåget. Sitter och funderar på resekläder, vaad ska man ha? Beslutsångesten här!


Nu ska jag hoppa i säng, skriver mer imorn innan jag far, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards