ememelie

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Emelie - 7 juli 2009 21:37

 


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Oj shit vet inte, kanske, 4?
Vilken svordom använder du mest? Alla tror jag...
Äger du en iPod? Nope

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden
Vilken var den senaste filmen du såg? 13 snart 30
Har några av dina vänner barn? Njassi vettu, skulle inte tro de
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Resor
Har någon någonsin kallat dig lat? Nae faktiskt inte 
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? MjölkchokladVilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Oj shit, Balder och Kanonen är ju kung!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Klart folk gör!

Tittade du på tecknat när du var liten? Jaklart
Hur många syskon har du?  1
Äger du några band t-shirts? Onej!
När flög du senast? Hem från Tjejmilen i somras tror jag?

Läser du för skojs skull? Nepp aldrig
Pratar du några andra språk? Engelska, franska

Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär :(
Vilka gör du, önskningar eller planer? hela högen
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Men vadå dejt, de existerar inte i min värld
Vad har du med dig in på bion? POPCORN, elr ja man köper ju..
Vem var din favorit lärare? Haha, jadu! Jag vet faktiskt inte
Vad har du för väder? Det regnar...

Har du en blogg? Ja och du läser den

Av Emelie - 7 juli 2009 21:22

 Lite sommarbilder från mobilen

Jag har midnattsbadat med Linus, och det var ISKALLT!

Varit ute på moppeturer med världens bästa Matilda!

Jag har varit på Joypeak, oohyeah

Skolavslutning och Annas student!

Avslutningskvällen med hur mke folk som helst!

Har varit i Myckle/Medle med trevligt folk och grillat osv!

Okej kommer få stryk för bilden, men jag har varit i Boviken

med massa folk och badat och spelat volleyboll :D


Får räcka för stunden, suger verkligen på att lägga in bilder! Men hursomhelst, har varit trött hela kvällen så har sovit(!?!?!?!??) och kollat på Michael Jackson-cermonin i säkert några timmar, helt sjukt sorgligt. Ska lägga mig tidigt ikväll, på allvar. Klarar inte att vara såhär trött imorn, jag kommer stupa på plan! Och sen på dan imorn ska jag vara med Linus tror jag det vart bestämt :] Så det blir jättebra :*


Nu ska jag gå och vara lite social med my family och sen ska jag nog sova om nån timme, good night, sleep tight, don't let the bedbugs bite osv, PZ

Av Emelie - 7 juli 2009 13:15

Vaknde 9 idag med, av att det regnade, SPÖREGNADE. Trodde nästan att träningen skulle bli inställd med nope och det var faktiskt härligt med regn på träningen, ist för typ 30 grader så. Vi spelade typ hela tiden förutom uppvärmning och sådär. Och dirr jag kom hem så sprang jag in i duschen och värmde mig och nu har jag legat i sängen och tinat och nu var jag redo för datorn.


JAG ÄR SÅ SJUKT PEPPAD PÅ GOTHIA!!!


Nu har packningslistan kommit ut på laget.se!

PACKLISTA

Allmänt:
- Liggunderlag/luftmadrass.
- Sovsäck, kudde
- Mobil/laddare
- Pengar

Fotbollskläder:
- Det grå matchstället
- Svarta kortbyxor
- Svarta strumpor
- Blå /vita strumpor
- Benskydd
- Vattenflaska
- Gympaskor/om det blir skavsår.
- Fotbollsskor
- Sunnanå dressen

Akutvård
- Sporttejp vid skavsår (finns på apoteket)
- Ev medicin (allergi, astma etc.)
- Alvedon eller liknande värktablett

Hygien:
- Tandborste
- Tandkräm
- Bindor/Tamponger
- Stor handduk
- Liten handduk
- Schampo
- Smink, palttång, hårblås etc.

Kläder:
- T-shirt
- Tröja/jacka
- Regnkläder
- Pyjamas
- Underkläder
- Strumpor
- Sköna skor (tex foppa vid skavsår)
- Jeans
- Shorts etc.

Till Tågresan ner.
- Kvällsfika
- Pengar till lunch
- Ett glatt humör

Till Tågresan hem:

- Pengar till mat


ÄR SÅ SJUKT TAGGAD! Nu har det börjats planeras om tåget, nu är det inte länge kvar! Kan inte fatta att vi far på Lördag :] Kl 23:00 har vi börjat resan till Göteborg, helt sjukt kul! Måste komma ihåg att ladda kameran och ta med kameraladdare och allt sånt, kommer säkert glömma nåt viktigt... Men jaja, nu ska jag göra nåt annat tror jag, PZ!

Av Emelie - 7 juli 2009 00:56

Tänkte just på Kissies blogg, alla stör sig på henne ungefär som "Åå, varför är hon så rik, hon har ju inte gjort nånting för att förtjäna det". Dumjävlar, det är ni som läser hennes blogg och gör henne rik, bojkotta hennes blogg ist och sluta läsa den, läsare är ju det enda hon tjänar på. Nog kan man iaf få sig ett gott skratt när man läser den iofs!

Av Emelie - 7 juli 2009 00:43

Här såg ni en riktig pärla, tonerna satt perfekt, inte en enda falsk och absoluuut inga tonartsbyten under hela låten, du har verkligen lyckats girl!

Eller nåt sånt, har nog aldrig hört något värre :$


Kvällen har spenderats med Linus, Matilda, Richard, Jeppe och Markus ett tag. Vi fikade Pollykladdkaka som tog slut (r.i.p) och spelade Rappakalja, trevligttrevligt. Efter ett tag drog Jeppe och Markus och då satt vi och såg på Happy Tree Friends och Charlie the Unicorn, haha asså sick! Men lättroande, helt klart ;) Sen drog Richard, och Matilda och Linus var kvar och vi satt och kollade på sånt här roligt som där uppe ^


Vi pratade också om att styra upp ett "lan", elr nåt som kallas chilla me trevligt folk och datorer en hel natt, som låter fett mke trevligare. Innan sommarlovet är slut så ska det nog vara gjort.


Nu ska jag lägga mig och kolla på lite tv, men inte så länge för jag har ju som sagt träning imorn igen, upp kl 9 igen och kan erkänna att jga inte är överdrivet peppad. Men sånt får man ju ta, måste ju vara i topp till Gothia :D Appropå Gothia, ska börja kolla in på en packlista ikv, skriva ner lite grejer och sånt. Min mamma och pappa ska bila ner till Göteborg och dom far på lördag nån gång på eftermiddan, så jag är helt själv med ansvar och få med mig allting, får verkligen inte glömma nåt... Så måste fixa det.

Men nu blir de att tvätta bort sminket och borsta tänderna sen blir de sängen för min del, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards