ememelie

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Emelie - 20 juli 2009 18:22

Japp, nu är det som färdigpackat och jag har på mig kläderna jag ska resa i!

Vi svänger förbi på Sibylla, äter, och sen bär det av till Stockholm med bil, kommer nog bli ganska drygt men det är det ju värt. Laddat upp med musik och sudoku(GEEK, JA, men vad gör man inte för att bli smartare?) mobil och kamerorna, blir nog mycket fota kan jag lova! Nu taggar vi Kroatien, och det här är definitivt sista inlägget innan det bär av, får se om jag bloggar från Arlanda! Vi ses när jag kommer hem! PZ


Av Emelie - 20 juli 2009 16:26

Fixat Hawaiian Tropic nu, ska bli neger! Fixade även en nitväska som nu finns i min garderob och ska förhoppningsvis med på många äventyr.


Har börjat packa, elr ja, är i stort sett klar. Ska bara fixa necessären, det som är det största jobbet med att fara nånstans, brukar typ väga 2 kg :$. Måste försöka få ner allt i väskhelvetet också, jaja. Pappa föreslog att innan vi far så ska vi äta på Sibylla, mums! Sitter och funderar vad jag ska resa i för kläder, inte jeans iaf. Ska typ inte ta med mig några jeans eftersom att det ska bli typ cirkus 37 grader, FETT NICE!


Har sagt till Linus att han gärna får blogga här och han vet lösen och allt så vi får väl se om han slänger ihop nåt mysigt inlägg! Men nu känner jag att jag har femtielva miljoner saker att göra, bland annat fixa kamera och musik. Så alla får ha det bra, ska försöka skriva mer innan jag far också! PZ


Nu är jag ägare till dessa!


Av Emelie - 20 juli 2009 11:47

Sitter hos Linus nu, dom ska snart fara iväg till Arjeplog och jag far ju som sagt till Kroatien idag och nu äre emogoodbye :( En vecka till borta från Linus, blir inte kul! Ska förbi en sväng till stan innan jag far hem också, ska försöka få tag på wayfarers till Kroatien, har inte solglasögon så måste ha det tills Kroatien, nu ska jag fortsätta vara social med Linus, PZ!

Av Emelie - 20 juli 2009 08:44

Har verkligen itne skrivit mycket, smisk!


Ja, kan väl berätta lite om helgen iaf, ingen tid har spenderats vid datorn så har som sagt inte skrivit mycket. Kom hem lördagmorgon, packade upp, duschade och åt, sen kom Linus hit, det blev kramochpusskalas och han var här till middagen, sen åt vi hos mig och fick tårta till efterrätt. Sen for vi hem till Linus, väntade där ett tag och sen for vi till Agge där han och Viktor var och sen gick vi vidare mot Trästocks. När vi kom dit så kommer Matilda springandes så jag fick världens kram där, OHYEAH! Score!


Där såg vi Veronica, sjukt duktig live! Sen spelade vi Rockband, elr ja, Linus, Agge och Matilda som var råtaggade på att vinna men icke. Sen sprang vi och tog massa gratissaker och sen gick vi ut från området vid 12, sen stannade vi kvar utanför och pratade med roligt folk, inte nyktra då såklart. Vi var där ute rätt så länge och hade allmänt kul. Sen jag och Linus till han och åt varma mackor, sen for vi hem till mig och sov här. Jag var iaf jättetrött efter Gothia och somnade fort, sjukt fort!

Bild från www.annaorebecka.blogg.se

Klicka f�r att st�nga bilden


Sen nästa dag så vaknade vi vid 2 nån gång, skulle göra frulle då och frågade vad Linus ville ha och det blev en macka med smör, ost och gurka, en kopp varm choklad med vispgrädde, ett glas juice och Bragokex, riktigt duktigt av mig tycker jag. Sen for vi på stan och kollade runt lite, och sen for vi hem!


Sen vid kvart i 6 drog jag till världens bästa Matilda som har blivit 15 år! Så skulle ha ett partyparty och där var Matilda, jag, Moa, Pone, Richard, Rasmus, Jesper G, Olov, och Jesper BV.  Kvällen började med grillad mat, sjukt gott! Efter det var det Burträskbingo med sjuka grejer som man skulle göra och det var tjejerna mot killarna så vi vann ju såklart. När vi kom tillbaks åt vi jättegod tårta och vi bestämde att det var dags för Irländs julafton, måste ju vara världens roligaste lek helt klart. Inte världens snyggaste bailar dock. Sen for vi hem till Matilda och satt ute vid tända ljus och massa chips och läsk och körde "Jag har aldrig", sjukt jävla kul! Sen for jag hem vid 3 nån gång.


Nu vaknade jag nyss, har TON med saker att göra idag. För er som har missat det så far jag till Kroatien, IKVÄLL. Jajamen, vi far idag igen. Har varit hemma i 2 dagar och nu far jag iväg igen. Vi ska steka i cirkus 36 grader därborta vad väderrapporten säger, kan inte säga att det låter helt fel. Jag kommer komma hem NIGGAH! Ska steka och bli brunare än er alla tillsammans. Kommer hem om en vecka! Linus far idag vid 11 verkade som på dan, skulle kanske förbi och säga hejdå till han om vi hinner, åå, en vecka till utan han! Hur mycket är det tillåtet att sakna nån egentligen? Jag saknar han nog mer än så hursomhelst. Sjukt mycket älskar jag dig!(L)


Nu ska jag avsluta detta oändliga inlägg med att säga att jag skriver mer sen. Så ni får ha en bra dag alla, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards