ememelie

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Emelie - 8 juli 2009 11:35

okej nu kollar vi vad som händer...


  • Torsdag - Sista träningen inför Gothia, jag är ensam hemma typ hela dagen för att alla är i Piteå hos mormor och jag är hemma och krigar med fotbollen och taggar.
  • Fredag - Den enda lediga dagen vi har haft i veckan. Ska springa på stan och köpa grejer till Gothia och sen på Coop och handla grejer till tåget!
  • Lördag - Ska upp rätt tidigt och packa det sista, mamma och pappa far på eftermiddagen med bilen ner till Gbg och jag är ensam hemma med Anna. Linus ska komma hit och vi skulle laga middag och äta och sånt där, för sen kommer jag inte träffa han på ett bra tag! Sen far jag till Bastuträsk på kvällen nån gång och tåget går 22:46.
  • Söndag - Då har vi åkt tåg hela natten och ska byta tåg i Sthlm nån gång på morronen, ska vänta där i 1 timme också tror jag att det var, vi är framme i Gbg sen vid lunch nån gång!
  • Resten av Gothiaveckan, matcher, Lisan, stan och allt det där till den 18/7 kommer vi hem till Skellefteå igen.
  • 18/7-20/7 - Är hemma och har landat från Gothia och ska bara börja packa om inför Kroatien. Vi far härifrån den 20/7 och ska bila ner till Sthlm för att sen ta flyget därifrån till Kroatien och vi stannar där i en vecka på Makarska Rivieran och ska steka sönder, bada, äta god mat och allt det där. Är hemma igen den 28onde tror jag.

Det känns som att jag kommer vara borta en hel månad, ojoj. Helt späckat, men det kommer nog bli kul, TAGGA!

Av Emelie - 8 juli 2009 11:27

Nu har min kropp börjat ge upp känns de som, foten har blivit sämre igen och jag har sjukt ont i knäet, vet inte vad jag ska göra riktigt. 3 dagar kvar tills vi far och jag har sjukt ont, det är fan inte bra. Vi hade nyss träning och det gick anus och fifan vad ont det gjorde! Får se hur det känns imorn, blir det värre så kommer jag inte kunna träna sista träningen innan Gothia.

Idag övade vi frisparkar förbi mur och spelade rätt länge. Och nu kom jag i stort sett nyss in genom dörren. Ska hoppa in i duschen nu sen äta, elr tvärt om för jag är fan sjukt hungrig... Kommer bli jävligt flänn om jag inte har ätit nåt för jag åt ingen frulle innan heller... Jaja, vi får väl se.


Iaf EFTER det där ska jag vara med Linus, fick ett sms att han skulle ut och springa typ nyss så det blir väl lite senare, jag är inte klar på långa vägar heller :] Det blir nog antagligen och vara inne och göra nåt eftersom att vädret suger snopp. Nu ska jag äta, skriver mer sen, PZ!

Av Emelie - 8 juli 2009 00:40

Favorit i repris! Vet inte hur många gånger jag har lagt ut den... :$

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards