ememelie

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Emelie - 2 mars 2010 21:01

HELVETES JÄVLA, ÅH... Fick inte fara iväg ikväll till Linus för mamma pga bakningen... Är så jävla sur just nu, så jag vet inte vad jag ska göra. Nu väntar jag på att helvetes jävla bakningen ska vara klar. Ser på Desperate Housewives medans det gräddar klar i min ilska. ÅH!

Av Emelie - 2 mars 2010 19:47

Mycket bra på tv ikväll märkte jag nyss, tyvärr måste min kväll spenderas i köket och baka muffins... Känns verkligen skit. Vill vara med Linus också, men jag vet inte om jag kommer hinna... Åh, orkar inte baka...

      

Av Emelie - 2 mars 2010 18:15

Kom hem från Kåbdalis för bara ett litet tag sen. Har åkt hela dagen ungefär, fick rejält ont i benen där på slutet, kanske för att det här var första gången jag åkte i år. Trevlig sällskap var det då iallafall. Åkte med blåa lagets buss dit, sen med gröna tillbaks. Inte för att det var så mycket folk däriifrån, men hur som helst. Skönt att komma hem.


Måste strax baka, ska ha med imorgon till iskvällen. Kom dit och kolla! kl 18.00 eller något, på skolan. Blir super, eller något. Iskväll som sagt.


Annars vet jag inte vad jag ska göra ikväll, får helt enkelt se.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards