ememelie

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Emelie - 25 mars 2010 19:06

Städar som en crazyperson inför imorgon, har 55 min på mig från och med nu. Varför sitter jag vid datorn? Ingen aning.


Idag hade jag muntliga NP i engelska, gick fan bra! Är då nöjd iallafall. Var i samma grupp som Jesper och Johan S, riktigt bra jobbat där gubbar, jag tror vi satte den ;) Sen estet på eftermiddagen och vi har börjat med vårens projekt. Tror att det kommer bli riktigt bra faktiskt, bara vi får till det. Sen var det spelning på musikskolan som vanligt, kom hem för typ snart en timme sedan och ja. Ikväll ska jag vara med Linus, ska fara till honom vid 8 hade vi bestämt. Jag längtar efter min älskling!

Sen när jag kommer hem ska jag plugga genetik hela natten. Sleva i mig socker och kaffe för att hålla mig vaken ungefär. Men före provet imorgon så ska jag vara på Anderstorpskolan och vara med på Ungdomsfullmäktige, blir säkert mycket bra.


Nej nu ska jag lägga ner datorn, skriver inatt.

        

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards