ememelie

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Emelie - 7 mars 2010 18:32

1.Anna och Rebecka, 2. Linus på 1års-dagen, 3. Eliott, Alex och Angelika på Isshowen, 4. jag och Matilda på samma kväll,5. egopic


Mer bilder från i veckan/förra helgen, har inte laddat in bilder förrän idag, dåligt av mig. Har ätit och fikat nu, är mätt som aldrig förr. Kan inte slita mig från datorn, hade tänkt fara och träna, men jag kände bara... Nja, även fast jag får dåligt samvete om jag inte gör det. Konstigt. Måste skynda mig och bestämma eftersom att det börjar 19.00, paniken.


  

Av Emelie - 7 mars 2010 16:09

Pic: Jag, sminket från Make Up Store

 

Här är bilden på sminket från Make Up Store som jag hade lovat er, plus borsten då som ligger bakom sminket som knappt syns. Måste vara världens bästa smink, inget skämt.

Pic: Jag, mingelbilder från Night Flight2010  

Ja, också bilder från Night Flight förstås, hade inte uppe kameran allt för mycket, men här är Funny Bunny-bilder och allmänt, ja.


Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, tacos blir det idag. Är jättehungrig! Åt lunch tidigt idag, kycklingsallad, och sedan har eftermiddagen spenderats på stan med pappa, och köpt födelsedagspresent till mamma som fyller år imorgon! Kvällens planer? Inga hittills, men klockan är ju bara 4 än. Ska fortsätta laga mat nu så det blir klart någon gång.

Av Emelie - 7 mars 2010 00:22

  

Make Up Store

 

Nästa barnbidrag blir det nog att köpa lite fler grejer på Make Up Store, man blir helt kär i affären.


Har sett 2 filmer nu, illa. Ska nu gå och tvätta ansiktet, borsta tänderna och sen blir det sängen. Har inte riktigt fattat att det inte är skola på måndag, så jag sitter och gruvar mig för att det är sista helgdagen imorn, men så är det ju inte. Dock så blev det problem med hotell i Umeå, om man är under 18 så får man inte bo själv, det sög verkligen. Men vi får lösa det på något sätt.


Nej men nu börjar jag bli trött, så ska nog försöka sova. Lär inte hända förrän om 2 timmar eller något, men försöka kan man ju alltid. Imorgon vet jag inte vad som händer, funderar på att gå ut vid 11 imorgonbitti, göra en snösoffa och sen sitta ute och sola i en timme eller två, brun blir man ju. Äh, nu ska jag bara sluta prata, god natt!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards