ememelie

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Emelie - 14 mars 2010 22:33

Nu har jag sett filmen, för andra gången. Fortfarande lika bra! Ska tvätta bort sminket och göra mig klar för sängen, imorgon börjar ju helvetet om. 95 dagar kvar till sommarlov, hoppas det går fort. Men i veckan så blir det vanlig skola, och till helgen så blir det Umeå med min älskling, längtar! Hur som helst, hade inte tänkta tt det här skulle bli något långt inlägg, så det får räcka. Godnatt!

Av Emelie - 14 mars 2010 20:20

   

Nyårs2009, jag älskar dig!

 

Nu ska jag strax sätta mig och se Law Abiding Citizen med mina päron, dom har inte sett den och jag har ungefär TVINGAT dem att se den, så nu blir det av. Fan vilken bra film det är alltså, se den!

Är rätt trött efter dagen, har städat och sorterat i garaget, helt galet vad mycket saker man har, nostalgi. Och imorgon börjar skolan om, såg att Rebecka hade skrivit att det var 14 skoldagar kvar till påsklovet, då funkar det ju ändå. Lär bli ett trevligt lov det med! Nej men nu ska jag ta mig iväg till soffan, ha en skön kväll!

  

Av Emelie - 14 mars 2010 17:12

Keep on Walking - Salem al Fakir

Han borde ha vunnit, helt klart.


Här är lite bilder från igår när jag var hos Rebecka. Nu ska jag strax äta, sen ska jag städa rummet och efter det kanske fara ut och springa. Kom på att vi har Beep-test i veckan, ooops...

    

Av Emelie - 14 mars 2010 14:58

Har städat garaget i 2 timmar, inte okej på något sätt. Nu blev det fikapaus och nu ska vi fortsätta. Ikväll har jag inga planer, men det är skönt det med. Ska lägga in bilder från igår sen också, om jag kommer ihåg det. Ha de!

Av Emelie - 14 mars 2010 00:14

Kom hem från Rebecka ganska nyss, har varit med henne och Antonia ikväll! Supetrevligt, det blev Melodifestivalen och New Moon.


Nu har jag landat framför datorn, sitter och ser Scrubs som vanligt, gillas. Imorgon ska hela huset städas, hallelujah, godnatt.

      

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards