ememelie

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Emelie - 27 mars 2010 21:53

Okej det lär bli ett av de lite länre inläggen. Igår var jag med Linus, Viktor, Anna, Kim, Antonia, Rebecka och Joel. Vi tog det mest lugnt och chillade, såg Miss March och alla blev supertrötta, så det var en rätt lugn kväll. När alla for från Linus stannade jag kvar ett tag och vi kollade busstider inför Umeå! Cyklade hem vid 2, och det gick fan inte ens cykla, har aldrig varit så förbannad i hela mitt liv.


Idag vaknade jag halv 9, duschade och fixade mig sen mötte jag Linus på busstationen 10 i 10. Vi tog bussen till Umeå 10 och hela bussen var smockad, galet mycket folk för att det var Umeå Open i helgen(NÄSTA ÅR BLIR DET AV!) Vi kom fram vid 12, sen har vi gått runt och shoppat, ätit och fikat. Supernice dag! Vädret var inte det bästa dock, men med världens bästa sällskap! Vi tog bussen hem kvart över 6, det är grymt mysigt att åka buss har jag kommit fram till, man vill aldrig komma fram. Sjukt bra dag har det varit, tack älskling!(L)


Köpte bara en tröja och nagellack, hittade ett efterlängtat mintgrönt nagellack från IsaDora(???), trodde inte att dom hade den färgen, men sedär, den fanns!


Nu ska jag lägga mig och dö i sängen, är trött efter dagen. Imorgon ska jag jobba hos pappa på förmiddagen, sen har vi träff inför Körmanifestationen på eftermiddagen i 3 timmar. Så nu säger jag tack och gonatt!

  

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards