ememelie

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Emelie - 24 mars 2010 22:08

Nationella idag då, gick hyfsat hoppas jag verkligen. Återstår ju att se. Hoppas det gick bra för alla iallafall!


Resten av dagen har bara varit... slapp? Har inte fått så mycket gjort, bara dator och plugga lite biologi. Kan inte fatta att jag faktiskt pluggar, helt jävla otroligt. Hur som helst så är det biologiprov på fredag på genetik, inte min starka sida kan man säga. Men det är bara att köra!


Imorgon har vi som vanligt lång skoldag, kvart i 4, sen blir det musikskolan till 6. Efter det har jag inga planer förutom att pimpa huset inför fotograferingen, lägga här kommer jag! Näe men vi får helt enkelt se. Appropå torsdagar! Nästa torsdag slutar jag VÄLDIGT tidigt och går på påsklov sen. Tänk att från sportlovet var det 3 veckor fram till påsklovet, och nu är vi snart där! Känns sjukt att tiden går så sjukt fort! Dock är det positivt, för då är det ju snart sommar.


Sen är planen Umeå på lördag. Får se om det blir av i helgen, hoppas det! Är jättetaggad på det, men då kommer alla pengar gå åt på en dag, men det är det värt! Shoppa, shoppa, shoppa!


Men nu blir det sängen för min del, sov gott!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards