ememelie

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Emelie - 6 mars 2010 22:45

Pic: från London

 

Har sett film hela kvällen, först Law Abiding Citizen, som var kung. Nu ser jag Couples Retreat. Internet funkar inte i mitt rum, så jag måste sitta i köket, tragiskt... Nu ska jag fortsätta se!


  

Av Emelie - 6 mars 2010 18:46

 Monki

 

Sitter och gör, ingenting. Har förbannat tråkigt, men man måste väl ha det också ibland. Ska försöka ladda hem någon film som får förgylla min lördagskväll. Nu är det sportlov, och det känns underbart. Har planer för lovet, men ingen aning om exakt när mina planer ska bli av. Men det kommer bli ett jättebra lov, hoppas jag i allafall. Har tjänat pengar idag på att skotta, lätt värt. Är shoppingsugen naaanting! Men det får välbli någon dag här framåt.


Nu ska jag fortsätta mitt tv-tittande, hoppas alla får en... mer händelserik lördagskväll än mig!

Av Emelie - 6 mars 2010 12:41

Har verkligen inte hunnit skriva på länge känns det som. Vi kan ju börja med 1års-dagen! Linus kom hit på kvällen, han hade en ros med sig! Så otroligt fint, du är underbar älskling! Vi myste ett tag, sen åt vi tårta och gick och badade bubbelbadkar, efter det blev det prat och mys och ja, det var verkligen en kung kväll. Är helt galen i dig, jag älskar dig mer än allt annat!


Igår så var det skola, sen var jag på Make up Store-kurs, den som jag fick av Linus! Det blev en lila/svart sotning, HUR SNYGGT SOM HELST! Det var verkligen grymt att bli omhändertagen sådär, verkligen toppen! Köpte ju smink för kostnaden och det blev puder, conceler och pensel till. Jättenöjd! Sen for jag hem och åt, och efter det bar det av till Night Flight, ja, där var ju alla ungefär. Supertrevligt var det iallafall! Sen vid 1 så for jag och Linus hem till mig och sov här. MYSIGT! Vi vaknade ungefär halv 12, sen for han för ett tag sen. Han hade match och skulle på stan innan så!


Bilder på sminket och kvällen kommer senare under dagen.


Idag är min plan att tjäna pengar. Ska skotta baksidan på huset, uppe på altanen där det har blivit nerskottat massor med snö från taket. Lär ju ta hela dagen, haha. Ikväll så vet jag inte vad som händer, vi får se helt enkelt.


Nu ska jag skynda att göra mig klar!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards