ememelie

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Emelie - 21 mars 2010 22:26

DÄR HAR VI DEN, fräsig eller hur? ;)

NU: VARM MACKA+NÅGRA DH-AVSNITT  

Av Emelie - 21 mars 2010 21:47

HERRE JÄVLA GUD VAD LESS JAG ÄR PÅ ATT SKRIVA NU. Har skrivit filmanalys i 3 timmar + gjort framsida, framsidan blev jag riktigt nöjd med faktiskt, ni får nog se senare. Är förbannat trött just nu, ska äta en macka sen sussa sött hade jag tänkt. Imorgon är det dags för en ny skolvecka, och det betyder en vecka närmare påsklov och sommarlov, önskade bara att tiden gick lite fortare.


Nu har jag tänkt slita mig från datorn som jag har suttit vid i över 3 timmar och skrivit, nu räcker det för 3 år. Ha en skön kväll!

Av Emelie - 21 mars 2010 15:10

For till Linus vid 8 igår, Erik var också där då. Vi satt vid datorn ett tag sen for vi iväg till Viktor! Vi såg på tv ett tag, lekte med madrasser osv. Vid 12 gick vi till Subway och åt nattmacka och kakor, sen strosade vi runt i stan ett tag och efter det tillbaks till Viktor. Där spelade vi DJ Hero och sen for jag och Linus hem till han vid 2 och jag sov över där, jättemysigt! Fick hämtning därifrån halv 12 idag, och sen dess har jag varit ute med Mio och städat, eftersom att huset ska fotas och läggas ut på internet. Och även för visningar senare. Är grymt trött nu så det fick bli en paus.


Ikväll ska jag kriga med min filmanalys, film som jag har valt? Ingen. Tvekar mellan 2 som jag har sett mycket, så vi får se. Lär ju lätt ta hela kvällen. Nu ska jag fortsätta med städningen, åh...

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards