ememelie

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Emelie - 11 mars 2010 18:07

Har haft en sjukt bra dag idag! Och igår. Kan börja med gårdagen. Ida kom hit och vi pratade och bara tog det lugnt ett tag, sen kom Linus, Viktor, Agge och Erik hit. Vi bakade en... kaka? Eller vad man nu ska kalla det, med allt möjligt i. Den blev väl... helt okej. Sen gick vi ut och krigade i snön, kallt, mycket kallt. Och vi var ute ganska länge så ja, kallt. Sen for alla hem förutom Linus för han skulle sova hos mig! Så vi gick in, duschade, sen gick vi och la oss, mys!


Idag vaknade vi vid halv 9, eller jag gjorde det... Inte Linus... Halv 10 så gick bilen mot Piteå. Först for vi till min mormor och hälsade på, åt lunch och fikade. Sen blev det på stan lite tvärt, och efter det ut till Piteå Havsbad där vi var hela eftermiddagen. Mest i ångbastun, och sen åka Toastolen, ritkigt nice var det! Sen skrov och glass någonstans däremellan. Nu kom vi hem för ett tag sen, Linus har cyklat hem och jag sitter och bloggar. Känns värt, eftersom att jag strax ska fara till honom, haha. Vet inte vad vi ska göra ikväll, men det kommer bli superkul! Nu ska jag kirra håret, som inte jobbar med mig idag känner jag, sen ska jag pysa iväg! Ha en bra kväll!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards