ememelie

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Emelie - 12 mars 2010 18:32

Är så SJUKT sugen på att berätta det senaste som har hänt, kanske är det fortfarande lite hemligt. Spännande, eller hur?;)

Av Emelie - 12 mars 2010 14:27

Tänkte skriva ihop lite svar på några kommentarer jag har fått under de senaste månaderna!


Vad använder du för smink?

Har gått från lite olika till Make Up Store's smink, nu efter jag var där och fick Privat Make Up-lektion. Och Make Up Store's smink är verkligen HUR bra som helst, är supernöjd!


Vad var det för kamera du fick i present?

Det är en Canon EOS 450D, funkar också skitbra. Använder den dagligen, men är dock lat med att lägga in bilderna.


Vad ska du gå om du inte kommer in på musik?

Då blir det någon av Spectrum-linjerna, har dock inte bestämt vilken.


Hårfärgen du har nu är väl inte din naturliga?

Haha, nej, det är det inte! Är inte lika blond naturligt. Men efter sommaren ska jag nog mörka ner håret, men det är fräscht med blondt hår på sommaren!


Så där ja! Jag känner mig på jättebra humör idag, funderar vad jag ska använda det till. VAD HÄNDER IKVÄLL? Nu ska jag fika.

Av Emelie - 12 mars 2010 12:24

   JÄVLAR VILKET VÄDER, INTE DÅLIGT! Kom just hem från Linus! For till honom igårkväll vid 7, satt och pratade och bara tog det lugnt ett tag. Sen kom Viktor, Agge och Erik efter ett tag, och då gick vi iväg till Hemmakväll. Sen gick vi hem till Agge och såg Steel Trap, ja vad ska man säga om den. Klockan var inte mycket när den var slut, så vi såg en till film, The Mist, den var bättre. Sen vid halv 2 någon gång så gick jag och Linus hem till han, drack te och varm choklad och såg film, supermysigt! Efter det gick vi och la oss, och idag vaknade vi vid 11, åt frukost, sen tillbaks till sängen och bara låg och myste. Sen fick jag hämtning vid 12.


Nu har jag tänkt äta lunch och sen ska jag ut och sola, skriver mer sen!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards