ememelie

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Emelie - 15 mars 2010 21:29

Imorgon är det Nationella proven i engelska, bara jag som är nervös? Hoppas att det går bra. Hela förmiddagen kommer nog gå åt till provet, så inga vanliga lektioner då. Vi missar musiken, vilket suger.


Idag så var det skola som vanligt, första skoldagen efter lovet och det känns nog likadant för alla, förjävligt. Fick skjuts hem från skolan, for till stallet och det var tydligen ingen ridning. Så fick åka hem direkt, och Sandra och Elin åkte med oss till stan. Sen jag kom hem har jag bara hunnit sitta vid datorn och städa. Alla, förutom några, undrar säkert varför jag håller på att skriva att jag ska städa hela tiden, men tro mig, det finns faktiskt en anledning! Inget frivilligt alltså. Ska berätta senare.


Nu väntar snart sängen, måste ju ladda inför nationella. Har suttit i nästan 2 timmar ikv och pluggat engelska, bara allmänt. Gamla prov och texter. Nu är jag LESS och ska parkera mig framför en film. Godnatt!  


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards