ememelie

Alla inlägg under januari 2009

Av Emelie - 24 januari 2009 16:57

Fick pengar idag och det slutade med


  • 2 par skor, höga, ett par svartvita, ett par svarta lack
  • Foundation från Lumené
  • Smink, makeup box
  • Kofta, vit kort med 2 stora knappar
  • BH, har kollat på den förut Calvin Klein, KNÄÄLLPINK'

Nu ska jag fan spara pengarna, de är fan snart Hemavan!



Av Emelie - 24 januari 2009 09:36

Bara jag som börjar sakna sommarn?

15!

Av Emelie - 24 januari 2009 09:17

IDAG FYLLER JAG 15!
Som Sofie sa, halvvägs till 30, det kändes mindre bra :] Men idag ska jag på stan och shoppa för pengarna jag fick iaf, sen ska vi äta mat från Wook N' Roll, fyfan va götttt :D:D Sen vet jag inte riktigt. Men nu är jag iaf 15 och det känns fett jävla bra, snart blir det moppe!


Igår for jag till Matilda, sen mötte vi Pone och sen Sofie, och SEN for vi till pan, vi hade gratisbiljett så inga pengar wastade om de sög, men de funka fan :) Det var kul och sen träffa vi Navve, Ali och Jesper där, och sumobrottning fanns det också :D Sen åt vi på Max :) 


Nu ska jag byta om och börja fara in till stan strax, ska köpa skor och säkert nå kläder, sen ska jag köpa lite grejer på Make up Store, pengarna kommer ta slut dirr (U) MEN nu ska jag göra mig klar, PZ!

Av Emelie - 21 januari 2009 19:16

Sitter på söder och väntar på sega Matilda :] Ska prata med Anette men hon verkar inte vara här? Fetfail, men jag måste fan få veta om jag har kommit med idag. Hon lovade onsdag, aja men nu ska jag ringa Matilda tror jag :D PZ

Av Emelie - 21 januari 2009 16:41

HAHAHAHA fyfan va klockren

SO

Av Emelie - 21 januari 2009 10:18

Sitter på skolan och har so, vi sitter och letar nyheter men jag hittade inget som var en nyher för mig så jag skriver ist ;) Har nyss haft matteprov och de gick skit iaf, ser framför mig ett fett IG- på mitt papper, men hoppas att jag klarar G-gränsen. Efter det här har jag mentortid och vi ska bestämma om caféterian och vilka som ska stå och sådär, sen är det lunch och sen håller jag inte reda på vad det är, men på eftermiddagen har vi iaf NO och vi ska börja med ett nytt kapitel som heter Kärlek, hell yeah, alltså sexualkunskap osv, så jävla härligt att slippa det gamla kapitlet :D Sen slutar jag typ kvart över 3 och jag får överleva genom att sitta och smsa på lektioner, haha underbart. Nä men nu ska jag inte skriva mer här ska försöka hitta lite grejer på internet om Barack Obama och kolla på ett test hur mke jag kan om honom. Så nu ska jag dra, PZ @OOOUUT!

Av Emelie - 20 januari 2009 21:21

På lördag fyller jag år och mamma och pappa håller på att tjata på att jag ska säga vad jag önskar mig, jag har fan ingen aning :S Det är första året ever jag inte har kommit på en enda sak. Har gått lite på stan idag med Matilda och kollat lite om det är nåt jag behöver elr nåt sånt, jag kommer inte på nåt?

Har funderat på den men den verkar inte finnas inne i en stor flaska och har fick en parfym i julklapp + att jag köpte en för nån vecka sen men vad fan jag kommer inte på nåt. Det jag behöver är väl pengar... Men jag spenderar dom bara dirr så de känns ändå inte värt, hinner dom tapetsera mitt rum innan lördag så kan jag önska mig saker till det, men vafan. Försöker komma på om det är nåt jag behöver till Hemavan elr nåt, för vi far 5 dar efter... Men näe, jag ger upp nu


Av Emelie - 20 januari 2009 20:03

Fanns tyvärr ingen embed, så det blir länk ist

Måste ses,vilken pärla


http://www.youtube.com/watch?v=DEtP9zQAOI4

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards