ememelie

Alla inlägg under januari 2009

Av Emelie - 1 januari 2009 14:53

SÅ JÄVLA KUNG DET VAR! FAN BÄST I VÄRLDEN!!!!!!!!! LÄGGER IN BILDER SEN HIHIhIHIHIHIHI!


År 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? haha JAOJA!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha näe..

3. Dog någon som stod dig nära? Faktiskt inte :)

4.Vilka länder besökte du? England och Kroatien tror jag

6. Är det något med år 2008 som du vill ha år 2009? Jafyfan!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? DEt finns många datum som man inte vill minnas också men javet inte riktigt. Vet inte vilket datum det var men när jag tog bort tandställningen :]

8. Vad var din största framgång 2008? Javet inte riktigt... Har inte så många framgångar :D

9. Största misstaget? asså aaa....
 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld, annars är det bara riktigt baaad stukningar i foten TWICE!

11. Bästa köpet? OJOJ shit, ööhm... Får man ta julklappar ist? :]

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder lätt

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Öööhm det är väl mest folk isf, Linus när vi var tsms, annars är det väl Matilda mest :D

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008? Pokerface tror jag :D

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Haha det är tragiskt men ledsnare :) Iaf nu på hösten :)

16. Vad önskar du att du gjort mer? hehe

17. Vad önskar du att du gjort mindre? hehe

18. Hur tillbringar du julen? Med min family

19. Blev du kär i år? jag hann
 
20. Favoritprogram på TV? Weeds

21. Bästa boken du läste i år? Vet inte

22. Största musikalista upptäckten? Har ingen aning...

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Haha ja det tror jag, men det var så länge sen :] Fyller år om 23 dagar btw, GRATIIS TILL MIG byxmyndig och moppe!

25. Något du önskade dig men inte fick? Ja

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Var med vänner och keeka pizza osv :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja som fan
 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? haha shit nej javet inte!

29. Vad fick dig att må bra? Många, vännerna

30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha javet inte :$

31. Vem saknade du? -
 
32. De bästa nya människorna du träffade? Alltså nya, javet inte men dom som jag började umgås med var det väl typ Emelie, Simon, Nils, Per och Jeppe :)

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards