ememelie

Alla inlägg under januari 2009

Av Emelie - 11 januari 2009 13:32

Nu har jag inte skrivit så mycket på länge, igår var jag iaf med Matilda, Richard och Jesper. Vi såg film och åt popcorn osv, det var kul :D Sen gick vi ut och busade lite :D När jag kom hem satt jag vid datorn ett tag sen gick jag och la mig :D


Idag vaknade jag typ för inte så länge sen, sen åt jag och nu kom jag nyss in med Mio och ska snart på stan och kolla lite men jag har typ inte kvar nåra pengar (U) Så det blir väl bara gå omkring och dregla över snygga kläder istället. Sen har jag träning idag kl 5, första efter uppehållet, ojoj. Men det ska bli bra :D Men tydligen när vi är lediga så ska vi sälja bröd och godisburkar också, vilket uppehåll? Hursom helst, nu måste jag gå och göra mig klar för att fara. PUSS!

Av Emelie - 8 januari 2009 21:52

hell yeah?

Av Emelie - 8 januari 2009 17:31

OM JUST DIG
NAMN: Emelie Sofia Danielsson
FÖDD: 24 januari
BOR: skellefteå
SMEKNAMN:ememelie
FAMILJ: mamma pappa syster
SKOLA: sörböle (U)

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON: ja
ÅNGRAT NÅGOT: nej
LJUGIT: ja
SVIKIT NÅGON: ja
KÄNNT DIG SÄMST: ja
GRÅTIT: oja
SKRATTAT: HAHA OJA!
VARIT SJUK: faktiskt inte :D
VARIT UTOMLANDS: nope
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: faktiskt :)

KÄNSLOR:
GRÅTER DU OFTA: vet inte, inte just nu
SKRATTAR DU OFTA: all day all night
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: glad och kall...
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: typ rätt bra ändå, lite sådär typ :)
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: nej, elr det finns väl allti gånger när de känns som att de inte finns nåt att leva för men suicide hellno!
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: det har nog alla
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: njae, inte direkt :D
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: njae, men den är väl trevlig ;)
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: alla hoppas men det finns nog inte :)
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: nej :D
OM JA, VEM: ingen :D
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: ingen :D
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: vem har inte?
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ja, men man blir typ bara lycklig ett tag sen ändå alltid sårad i slutet :)
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Haha shit javet inte riktigt :]
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: BÅDA :D

SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: vet inte
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: spela roll :D
FÅR DU MÅNGA KILLAR: vet inte

OM DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: blondin
ÖGON FÄRG: grön
LÅNGT ELLER KORT HÅR: mellaan typ (A)
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: brukar inte lyssna på sånn skit :D
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: vet inte :D
HAR DU LÅNGA NAGLAR: nje
SMINKAR DU DIG: Jajamen :D

Av Emelie - 8 januari 2009 17:19

Fyfan, första dan i skolan och jag är redan less på den. Ville bara hem och sova. Nu är det bara att längta till sommarlovet, som är typ 100 månader bort :( Fyfan va risigt! Hade engelska, svenska, idrott fast vi planerade, sen lunch, matte och estetisk plattform som alla var megasura på lärarna, hehe...... Sen cyklade jag hem och det SNÖADE! Nicenicenice! Men det var rätt kul att träffa alla igen ändå, fast har har inte saknat dom flesta men :)


Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska gå och lägga mig tidigttidigt och inte ligga och lyssna på musik till typ 1 som jag gjorde inatt, måste fan sova tidigare annars kommer jag dö.

Jag har..
[x] släktingar
[ ] bror/bröder
[x] syster/systrar
[x] mamma
[x] pappa
[/] någon allvarlig sjukdom (asså allvarlig, astma isf)
[x] fobier
[ ] kort hår
[x] mellan långt
[ ] långt hår
[ ] brunt hår
[x] blont hår
[ ] rött hår
[ ] svart hår
[ ] pojkvän
[ ] flickvän
[x] en vän
[x] flera vänner
[x] borstat en katt
[x] suttit kvarsittning
[x] slagit en kompis
[x] kramat grannen
[x] ljugit för min mamma 
[x] varit vaken hela natten
[ ] söndrat ett fönster
[x] sovit med kläderna på
[ ] ätit torkade bananer
[ ]klippt av mitt hår
[x] bitit på naglarna
[x] busringt
[x] brutit ett löfte
[x] suttit på en moped
[ ] lyssnat på klassisk musik
[x] hatat någon riktigt mycket
[x] ringt fel nummer
[x] spytt
[x] gråtit utan orsak
[x] bråkat med någon riktigt ordentligt
[x] ordnat ett disco
[x] städat upp spyor
[ ] rymt hemifrån
[x] prenumererat på någon tidning
[x] varit rädd för spindlar
[x] gillat apor
[x] plockat bär
[x] plockat jordgubbar
[x] gått vilse
[x] sjungit i en mikrofon
[x] svalt ett tuggummi
[x] varit hos en läkare
[ ] varit underviktig
[x] använt bikini
[x] druckit mjölk
[ ] använt hängslen
[x] andats in helium
[x] använt mascara
[x] inte vaknat av väckarklockan
[x] stigit på fel buss eller tåg
[x] sett samma film två gånger efter varandra
[ ] varit på min favoritartists konsert
[x] hittat pengar på gatan
[ ] sagt mamma/pappa till någon annan av misstag
[x] haft något bra intresse
[x] vunnit i lotteri
[x] blivit förföljd av en främling
[x] läst en roman
[ ] förlorat en nära vän
[x] använt minikjol
[x] känt mig ensam
[x] stickat vantar
[x] sprungit allt vad jag orkat
[x] hittat på aprilskämt som någon trott på
[ ] ätit pizza till frukost
[x] varit i en ambulans
[x] varit i en polisbil
[x] har/haft ett husdjur
[x] sjungit solo
[x] kört moped
[x] somnat i skolan under en lektion
[x] läst någon annans dagbok i smyg
[x] suttit vid datorn över 10 timmar i sträck
[x] målat en tavla
[ ] smakat på bläckfisk
[ ] glömt en bra väns födelsedag
[x] blivit stucken av en geting
[ ] brutit något
[x] gett pengar till en gatu-spelare
[ ] först hatat någon, men sedan börjat gilla den(Första intrycket är alltid det sanna)
[ ] tappat bort en biblioteksbok
[x] lärt mig första hjälpen
[ ] varit med om en trafikolycka
[ ] beställt nånting jag inte har nytta av
[ ] varit i Lappland
[x] varit med i tidningen
[x] varit på bio utomlands
[x] gått på dagis
[x] använt reflex
[x] lekt med småbilar
[x] ätit någonting inom senaste timmen
[x] fått ett blåmärke inom senaste veckan
[ ] brutit något ben senaste året
[ ] varit på sjukhus senaste året
[ ] varit hos doktorn senaste åretNU har jag inte tänkt skriva mer, kanske skriver mer ikv, HOJ!

HEY

Av Emelie - 7 januari 2009 18:49

Väntar på att Matilda ska komma hit så hon kan hjälpa mig att göra mitt hår blondieblondie igen! :)

Megapeppad på att göra det, hatar mitt hår just nu. Det har iaf börjat bil långt nu sen dom klippte av det till axlarna. Och mitt liv var ju ungefär förstört då, fyfan ;) Men nu jävlar :) Ska och klippa mig snart också tror jag, bara fixa till luggen och klippa upp håret mer. Men första steget är iaf blondera :D Inte första gången men så blir det iaf ikväll, nu hinner jag inte skriva mer för Mattttii komr, PUSS!

Av Emelie - 7 januari 2009 18:36

And then you'll see,
You're gonna go far.
Cause everyone knows,
Who you are
So live your life

Av Emelie - 6 januari 2009 18:03

Av Emelie - 6 januari 2009 17:41

Haha Matilda tvingade mig att sluta lyssna på depplåtar också visar hon mig den här typ världens finaste :)!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards