ememelie

Alla inlägg under mars 2009

Av Emelie - 5 mars 2009 18:37

Av Emelie - 5 mars 2009 17:53

Satte nyss upp en fet jävla spegel i rummet, den var megatung :$ Helbildsspegel med svart ram, sooooft! Nu börjar mitt rum vara klart snart.

Ikväll blir det softa med Matilda iaf, de blir säkert äta nå goott och se film osv :) Sen måste jag gå ut med Mio i dimman också, kul...


I HELGEN IAF:

Ikv Matilda

Fredag blir de DH :D

Lördag blir de bio kanske :D

Söndag blir det träning och vara med Linus tror jag, för han kommer inte hem från Hemavan förrän då :$

Sen blir det skola igen... har aldrig kännt så jävla lite pepp fyfan vill aldrig tillbaks. Dirr på morron blir de NOprov på sex och samlevnad och sen på fredag hkprov... emo... Nä men de är bara peppa jäärnet, för på tisdag äre ju pite havsbad med min gr8 m8 no1 aka mattidude! Nu ska jag iaf vänta på att hon har ätit klart sen ska jag väl vara dit elr hon hit elr vad det nu blir, de blir bra ändå, PZ!



Av Emelie - 5 mars 2009 16:01

Av Emelie - 5 mars 2009 14:02

Matilda kom hit typ vid 6 nån gång, sen for vi på coop och köpte godis osv :D Sen for vi tillbaks hit och satt vid datorn ett tag, sen smsade Jonte och sa att han hade träna klart osv så vi kunde komma :D Så vi gick dit och krigade med våra väskor i snön :D Sen kom vi fram och vi satt och pratade osv sen kom Linke :D Vi spelade Mario-kart, jag dominera ju... elr nåt sånt :D Sen började vi se I en annan del av Köping, haha de var typ de fulaste jag har sett! Men kul var de iaf :D Sen fixade vi madrasserna och de sen såg vi Saw III, så jääävla äcklig. Sen var vi vakna ett tag och sen somna vi :D Sen for Linke typ 7 för att han skulle till Hemavan, så vi gick upp och sa byye till han :) Och sen var vi kvar ett tag hos Jonte och körde ÄNNU MER Mariokart sen gick jag och Matilda hem hit och hon cyklade hem sen :D


Nu har jag ätit iaf och jag är jävligt trött och ska typ gå och lägga mig nu och se en film elr nåt, fast jag kommer säkert somna men jaja, PZ!


Av Emelie - 5 mars 2009 13:46

Får du mer än 20 är du blondin i huvudet

[x] Ett tuggummi har fallit ur min mun när jag pratar.
[x] Ett tuggummi har fallit ur min mun när jag INTE pratat.
[ ]Jag har gått in i en glasdörr/fönster.
[x] Jag har gått ur/gått in i ett fordon som ännu är i rörelse.
[x] Jag har skrattat åt något som jag börjar tänka på och då har folk tittat konstigt på mig.

Antal: 4

[x] Jag har gått in i ett träd.
[x] Jag har försökt slicka mig på armbågen.
[x] Jag visste inte att Alfabetssången och Blinka lilla stjärna har samma melodi.
[x] Jag försökte just sjunga dom
[x] Jag har snubblat i mina skosnören och ramlat.

Antal: 5

[ ] Jag har blivit kvävd i mitt eget spott.
[ ] Jag har sett Matrix men förstår den ännu inte.
[x] Jag är/har varit blond.
[x] Folk har kallat dig senreagerad.
[x] Jag har i misstag fått något att fatta eld.

Antal: 3

[ ] Jag har försökt dricka något men märkt att de kommit från din näsa.
[x] Jag har somnat på en lektion.
[x]Om någon säger "fjärt" så skrattar jag.
[x] Ibland märker jag att jag inte tänker.

Antal: 3

[x]Jag har börjat berätta något men sen glömt vad det var.
[ ] Folk går ofta iväg från mig och himlar med ögonen.
[ ] Jag blir ofta ombedd att höra efter min inre röst.
[x] Jag räknar med fingarna fast det är enkla tal som t.ex 7+9
[ ] Jag har ätit ett kryp.

Antal: 2

[x] du gör denna grejen fast du egentligen skulle göra något viktigt.
[x] Jag har klätt på mig kläderna fel väg.
[x] Jag har sökt efter något väldigt länge men sedan märkt att du har det i handen eller fickan.
[x] Jag har skickat kedjebrev för att jag varit rädd för "om du inte gör detta" - förbannelsen.
[x] Jag har tappat fat, glas eller bestick.

Antal: 3

[x] Jag använder ordet "smart"
[x] Jag använder ordet "coolt"
[ ] Jag ser döda människor och de är mina enda vänner.
[ ] Mina vänner svär inte.
[ ] Jag slår i mitt huvud om jag gör bort mig.

Antal:2

[x] Jag har fallit av en stol.
[ ] Jag ligger ibland och försöker få fram figurer ur takets mönster.
[x] Jag säger "ööh" flera gånger om dagen


Antal:2

summa :24 av 37

Av Emelie - 4 mars 2009 18:55

Av Emelie - 4 mars 2009 16:56

Var nyss på stan med Anna, kollade runt lite och sen for vi ut och körde med bilen ett tag ut i bushen och fotade lite och sådär :D Hittade megasnygga svarta tygskor på DinSko, aaaaah mata mig! Men nu ska jag mata mig själv och gå och äta........ PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards