ememelie

Alla inlägg under mars 2009

Av Emelie - 14 mars 2009 10:58

hittade den här otrooligt fräscha bilden för över 1 år sen, raoor

HEY

Av Emelie - 14 mars 2009 10:02

Igår träffade jag Matilda vid bro före 7 nån gång, sen cyklaa vi till Kaplan och kollade på Linkes och Jontes match, de va sooft :) Sen stod vi och pratade ett tag och sen cyklade jag och Matilda hem med Linke, sen stod vi och pratade där också lite, sen skulle jag och Matilda till sbskolan och träffa jeppe rasmus osv som vad dj's på discot där så vi smög in :D Sen var vi där ett tag och värmde oss sen drog vi hem till mig och satt vid datorn och åt våfflor :$ Sen for Matilda och jag gick och sov. MEN NU har jag vaknat och idag blir det stan kanske, sen Linus :*


Av Emelie - 12 mars 2009 21:53

Dagens humör: glad :D
Dagens frisyr: uppsatt

Dagens klädsel: jeans och tjocktröja

Dagens borde: plugga hk

Dagens planer: sova
Dagens vill ha:  cashmoney

Dagens längtan: sommar

Dagens beroende: lypsyl

Dagens tråkigaste: skolan

Dagens person: Matilda

Dagens irritation: vet inte

Dagens händelse: pizza på söder

Dagens onyttiga: pizza och kladdkaka..

Dagens middag: pizza

Dagens bästa: sluta 13.25

Dagens ont: huvee

Av Emelie - 12 mars 2009 20:50

Idag vaknade jag typ ganska sent och sen visste jag inte vad vi hade för gympa så jag smsade både Jonte och Signe och frågade och min mobil lagga så jag fick inte svaren förrän jag hade börjat fara och det var snölekar... Kul! Hade inga jävla kläder för att köra rugby i djupsnö? Jaja, de var kul ändå, för sen fick vi veta att vi slutade efter matten som alltså är 13.25, så de var nice! Också fick jag igen mitt matteprov, 26 p! 1 jävla poäng från VG, så de sög men de var bra för att vara jag ;)


Så jag och Matilda for hem till mig när matten slutade och gjorde en kladdkaka och softa framför tvn ett tag, sen var det konfa kl 4 och ämnet idag var, vatten? Vi snackade massa om typ dom som inte hade rent vatten i världen, 2 bad. Sen körde vi en stafett ute att man skulle springa ute med en hink med vatten, jag var på samma lag som typ Alle och olov, och vårat lag vann såklart :D Dirr efter konfan drog vi till söder och åt pizza som vi fick för att vi hade jobbat på Nightlfight, så de var trevligt :) Nu har jag iaf krigat mig hem och de var schviiinit kallt!


Imorn äre hkprov dirr på morron, för en gångs skull har jag tagit hem boken och ska läsa på lite när jag ska gå och slagga. Shit de här vart långt men jaja, imorn äre skola som vanligt, sen får vi se om jag följer Matilda när hon ska klippa sig. Sen på kvällen får vi väl se va som händer :)

Av Emelie - 11 mars 2009 20:35

Sitter just nu hos Linus och han gör mat :D<3 Kom just på att vi har hkprov på fredag dirr på morron, måste plugga... jaja nu ska jag vara social, PZ!

Av Emelie - 11 mars 2009 19:46

inte såhär igen....

Av Emelie - 11 mars 2009 19:32

faith have opened up the door

Av Emelie - 11 mars 2009 19:02

Vaknade imorse av att Jonte ringde och väckte mig för att fråga när vi skulle vara på atorpskolan.... thnx! Sen steg jag upp och cyklade iväg till atorpskolan och vi gick till blå salen och sjöng upp. Sen var konserten typ halv 11 elr nånting och då körde vi sångerna och sen vaare klart :D Då gick vi tillbaks till skolan och åt. Efter det hade vi språk och de var tråkigt, sen hade vi hål i en timme och efter de hade vi no och vi började på ett nytt avsnitt, inte sex och samlevnad längre (U) De nya suuuug, saknar redan de gamla. Jaja, sen panikade jag hem för min träning började 4 och vi slutade 15.15, sen bytte jag om och vi for och hämtade upp Sandra, och sen tränade vi :D


Nu är jag hemma och skulle egentligen ha varit på musikskolan till ungefär NU, men jag hann inte dit efter träningen för jag hade ju varken duscha elr äti så jag hann inte, men NU har jag gjort båda 2. Har typ megaont i huvet:(

ajajajajajaj, men hursom helst ska gå och plocka upp på mitt rum nu, PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards