ememelie

Alla inlägg under april 2009

Av Emelie - 6 april 2009 18:19

Kom nyss hem från träningen på konstgräset med vårt lag och u-18, härligt att vara många för en gångs skull, även om de typ gick åt helvete :D Men det var härligt att träna ute, förfrös typ händerna så kna typ inte skriva nu :$ MENMEN


Nu blir de iaf snart duschen, duschen=varmt=mys. Så jag peppar duschen nudå, sen ska jag typ baka nåt.......... tror jag iaf. Om jag orkar, annars kommer jag typ sova och opeppa school 2morrow, damn! Imorn har jag INGENTING, på onsdag har jag INGENTING! RÅSKÖNT nu vid påsk för jag har inte så mke på veckan nu :] FUCKIN' GR8! Ska vara med Linke såmke som möjligt :*


Igår så sov jag iaf rätt länge, och bara tog de lugnt på dan, städade rummet osv. Sen på kvällen for jag till Linus och var där ett tag, han duschade osv, sen for vi hem till mig, såg The Notebook och grinade lite, elr jag inte han....... för killar kan tydligen inte gråta till filmer?:( Om man inte grinar till The Notebook kan man inte grina till nån film typ :$ Vi prata massa osv, sen for han efter ett tag, du är bäst älskling, jag älskar dig hur mycket som helst, kommer alltid göra det :*<3 Sen gick jag och la mig, och låg och kollade på tv, FÖR LÄNGE. Så var jättetrött imorse när jag vaknade, skulle upp 7 och duscha och kirra håret och allt sånt, men hann iaf i tid till att lyssna på allt de vi skulle lyssna på och det var en tant som smekte en stor del av klassen på armen... Menmen, resten av dagen var dryg och tråkig, men överlevde. Nu ska jag iaf duscha>kladdkaka>tv>sova



PZ!

Av Emelie - 5 april 2009 15:26

just ja, sen vare ju busringning halv 5 inatt också, kulkulkul mog1mog1mog1

Av Emelie - 5 april 2009 15:16

Tydligen 87 dagar kvar till Stadsfesten i Skellefteå, artister? Jo:


  • Tomas Ledin
  • Ace of Bace
  • Lena och Orup
  • Darin
  • Kevin Borg
  • Erik Hassle
  • Sahara Hotnights
  • Lorentz&M.Sakarias
  • Salem
  • Bullet
  • Johan Palm
  • Kristian Anttila

Frågan är varför, VARFÖR I HELVETE dom släpar hit Johan Palm och Darin för? Jag vet inte jag är bara så fett jävla störd på båda 2! Kevin, Hassle och Sahara är ju lätt sevärda, men vad i helvete, Johan Palm och Darin förstör mitt liv..................... tomatkastning anyone?:$

Det här är en av dom få saker som händer i Skell, skulle ju vara gr8 om de kom nån goodiegoodie

Av Emelie - 5 april 2009 14:52

i'm gonna fight for you

Av Emelie - 5 april 2009 12:56

alllt de här kan ju bara dra åt helvete, elr som rasmus säger kan man säga jag tänker itne komma tillbaks förrän ni har stoppat upp er själva i röven

Av Emelie - 5 april 2009 11:28

For på Edda, vi hjälpte till lite sen drog vi till ica och köpte Ben and Jerry's, for hem till mig och såg film och hade tjejkväll, var jättelängesen jag var med Matilda ensam men nu! Sen satt vi vid datorn ett tag sen drog hon vid 1, smsade ett tag sen somnade jag.


IDAG KOMMER LINUS HEM! Ska vara med han iaf :] Och nu har jag tänkt byta om kirra håret och äta scones som mamma tydligen har bakat, PZ!


Lovar du att vara ärlig? jeeep
Du heter: Emelie
Smeknamn: ememelie
Låt som när du är ledsen sörjer till? alexandra burke - hallelujah
Beroende av: mobil
Vad tror folk om dig? fråga dom
Hur imponerar man på dig? vet inte
Brukar du skratta för dig själv? JA KLART
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Eller så äre det enda sättet för dig att kunna vinna aplotten :( Men vi måste sova nu ;) Puss sovgott<3 Jag älskar dig du är bäst :*"
Var bor du? i en villa på sunnanå...
Trivs du där? njaaa
Äger du några converse? jajamen
Brukar du bli för full? nejnej
Vad har du för mobiloperatör? telia
Är du allergisk mot något? NE :D
Hur svarar du i mobilen? hallå
Vem ringde du senast? matilda
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? massa ju :$
Antal timmar sömn inatt: 7
Sov du ensam? jajamen
Brukar du komma i tid? näe typ aldrig
När mår du bra? på sommarn
När blev du fotad senast? igår
Hur känner du dig nu? hungrig
Vanligaste färg på dina kläder? ingen aning
Vad tycker du om fötter? ska man tycka nåt om fötter?
Vad saknar du? JAG SAKNAR LINUS!!!!!!!!!!!!!!!!
Hade du en bra kväll igår? ja med världens bästa matilda
Favoritdryck på morgonen? OBOY
Rakar du benen? jaaapp :D
När brukar du oftast gå och lägga dig? 1 elr 2
Är du blyg? nej för fan
Sysslar du med någon idrott? FOTBOLL!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? japp
Har du spytt offentligt? tror itne det :D
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? de som inte tjejer kan göra?
Är du nöjd med ditt liv? just nu iaf :D
Är du bortskämd? kanske
Vad gör du i morgon? skola, träning och stall1
Vad är det värsta du vet? aaah svårt, vet inte...
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? de beror väl på
Vad längtar du till? ATT LINUS SKA KOMMA HEM!
Har du bra vänner och äkta vänskap? jaklart
Vad använder du för shampoo? sunsilk
Vad är det finaste du fått? lovelovelove
En speciell dag du minns? 12 augusti 2007, 4 mars 2009
Hur gammal är du? 15!
Tycker du om någon just nu? JAG ÄLSKAR LINUS
Gröna eller röda äppeln: röda
Gillar du golf? nej...
Vilken tid gick du upp idag? 11 typ
Har du sovit i din egna säng inatt? jajamen
Har du strumpor på dig nu? japp
Är det okej att gråta? ja fast jag gör de inte gärna
När grät du senast? när jag såg the notebook
Vad skulle du göra om du vann en miljon? RESA
Bär du glasögon eller linser? nejnej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? näe :D
När går du upp ur sängen en helgmorgon? vet inte, de är väl olika :D
Har du piercing? hål i öronen
Vill du gifta dig? kanske :D
Vill du ha barn? kanske :D
Solar du ofta? näe men på sommarn antagligen
Är du bra på att laga mat? jag är ju kingen
Är du flygrädd? njaaa typ inet :D
Hur vig är du? inte spec
Är du musikalisk? SAXOFON GITARR PIANO
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten!!!
Vilken är din favoritglass? choklad :]
Tror du på ett liv efter döden? näe typ inte
Tycker du om sushi? nej
Vad äter du helst när du ser på film? BEN AND JERRY'S
Bor dina föräldrar tillsammans? jajamen :D
Har du tandläkarskräck? är fett less på tandläkarn.............men näe
Är du morgon- eller kvällsmänniska? NATTmänniska
Vilken ögonfärg har du? gröna yoyo
Har du någon gång gråtit dej till sömns? japp
Biter du på naglarna? heh
Röker du? nejnej
Hur ofta tränar/motionerar du? nåra gången i veckan, sen blir de väl mer när man får börja träna ute osv :D
Senaste låt du hörde? love game - lady gaga

Av Emelie - 5 april 2009 00:22

1 månad idag!

Är sjukt glad att jag har dig, du är allt! Jag älskar dig<3

Av Emelie - 4 april 2009 17:30

Idag har jag varit på stan jaja, köpte lite grojjs och nu har har jag kirra håret och ska snart cykla till Edda, observera CYKLA. Det blir långt och kallt men ska ta mig igenom det med min käre gr8m8nr1 Matilda, ska fara typ vid 6 elr nånting för hon ska vara DJ yoyoyyoyoyoyo, så det blir nog bra :) Sen vet jag inte vad som händer, ska ringa Linke också, han kommer hem imorn :] :]<3<3<3<3 Så då ska jag vara med han iaf, får se vad vi gör, kanske ska grina lite till the Notebook elr nånting, men nu ska jag gå ut med Mio in tha snooow, pepp...... nja men måste göras iaf, ses vi ikv på edda? PZ!

mobilkvalla=död

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards