ememelie

Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

Rubrik saknas

Av Emelie - 30 juli 2009 18:27

6 sanningar:


  • Jag har frisörskräck. För kanske 1 och ett halvt år sen gick jag till frisören för att fixa till luggen och klippa upp håret, hade längre hår än vad jag hade nu och dom klippte av det till axlarna utan att jag ville det, fyfan!

  • Har alltid varit otroligt lat när det gäller mitt hår. Sen incidenten som jag berättade där uppe så har jag nästan alltid haft uppsatt hår i en knoffs eller liknande. Så folk som inte känner mig överdrivet bra får en chock när jag har utsläppt att jag hade längre hår än vad dom hade trott och frågar ofta om det är hårförlängning.

  • Hatar hamburgare! Kan inte fatta att jag NÅN GÅNG, har ätit det. Klarar inte av att äta det, är så sjukt äckligt! Har inte ätit hamburgare på år, äter bara annat om jag äter på Max, Frasses osv.

  • Hatar verkligen min längd. Helt sjukt vad jobbigt det är att vara lång, skulle göra vad som helst för att vara 5-10 cm kortare, så jävla skönt!

  • Musik är det bästa som finns. Spelar 3 instrument just nu och funderar på mer, får typ panik när jag är borta nånstans och inte kan gå och spela när jag vill. Mitt mål är att komma in på musik men...

  • ...jag är sjukt lat i skolan. Jag går på lektioner, skolkar inte elr nåt sånt, men är bara så sjukt less på skolan! Kan inte fatta att det är en hel årskurs kvar, som innehåller nationella och slutbetyg, är så sjukt jävla nervös, vill ha toppenbetyg men orkar fan inte satsa!


YAO

Nu har jag varit på stan med Matilda och Rasmus, vi sprang runt lite och kollade, åt glass och pratade om vad som hade hänt i Skell och om allmänt djupa saker. Näe okej seriöst, inte djupt alls men trevligt var det.

Nu ringde nyss Matilda och hon och Rasmus hade ätit nu och dom skulle komma och svänga förbi mig med moppe sen ska vi fara till Kyrkholmen och bada, vet inte om jag ska bada, är inte övertaggad efter att ha badat i en hel vecka, och jag kommer vara jävligt brat och tycka att det är kallt efter att ha badat i Kroatien... Men jaja, blir nog bra. Där skulle iaf jag, Matilda, Rasmus, Jeppe, Khajeh, Navve och Ali vara om jag hörde alla rätt, vi får väl se helt enkelt. Men nu ska jag tvärfixa till mig sen bär det av! PZ

Hör av er på mobilen om det är nåt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 11 november 2010 22:50


Jag har totalt glömt bort denna blogg. Har börjat skriva på våran nya http://antasben.blogg.se/, och fokuserar mest på den nu. Såg nu när jag loggade in att jag hade kommentarer om att jag skulle uppdatera mer ofta och även att det finns några tappra...

Av Emelie - 15 augusti 2010 11:40

Skrev ett inlägg igår som tydligen inte visas? Fattar inte vad som hände. Hur som helst är jag hemma nu och har hunnit med ganska mycket de senaste dagarna. Igår var jag med rätt många och vi badade och chillade, en toppenkväll!   Idag vet jag in...

Av Emelie - 4 augusti 2010 00:06

Okej, måste erkänna att jag tycker synd om mig själv, jag är riktigt förkyld och har haft ont i huvudet sen i fredags, jag känner varken smak eller lukt och har rethosta som aldrig försvinner. ÄR SÅ ARG! Blir aldrig frisk, det kanske beror på att jag...

Av Emelie - 3 augusti 2010 19:45

Har åkt gummibåt på älven idag! Så jävla härligt det var! Det tog upp mot 3 timmar, men det var jättekul! Jag, Linus, Richard, Elias, Agge, Erik och Johan var det som åkte.   Nu sitter jag i sängen och ser på tv och funderar vad jag ska göra ikvä...

Av Emelie - 3 augusti 2010 01:59

Kommer jag någonsin räcka för dig?   Godnatt.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards