ememelie

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Emelie - 2 augusti 2009 21:59

Nu har jag duschat och torkat håret osv, nu ska jag brumma iväg till Hemmakväll och hyra nån mysig film och köpa nåt gott.


Följ!

bloglovin

ÅH

Av Emelie - 2 augusti 2009 19:50

FÅR FAN CP I HUVET!

hatar när internet laggar, hade skrivit värsta fina inlägget och allt men NEJ, det gick inte. Nu ska jag äta, sen duscha sen blir det att fara ut.


VI VANN MATCHEN! BRA TJEJER(L)

Av Emelie - 2 augusti 2009 15:37

nu går en film som heter under ytan på 3an, sitter ungefär och storflännar, SE!

Av Emelie - 2 augusti 2009 13:23

For till Linus vid 7, 8 kanske? Vi såg massa roligt på tv och sen for vi till mackarna för han skulle köpa filterolja, men de fanns typ ingenstans så det blev inte att köpa det. Sen for vi en sväng förbi mig och en drive-by vid Stigs, shit ;) Sen brummade vi vidare till Viktor där han och Fanny var, vi satt och kollade på tuben, sen kom Erik också :D Efter ett tag for Fanny, sen gick vi ut, träffade Agge och var ute ett bra tag, sen blev de Frasses, Statoil och sen for alla till Agge, vi kollade på tv, körde Rockband och sisådär :D Vi var uppe hela natten iaf, kl 8 for jag och Linus från Agge, när jag kom hem så la jag mig dirr i sängen, jag och Linus skulle ha race om vem som kom hem först och han skulle smsa när han kom in genom dörren. Det värsta var att smset kom aldrig och jag trodde typ att han hade dött tills han ringde och sa att hans gratis var slut :]


Nu vaknade jag nyss iaf, ska en sväng förbi c00p, sen ska jag se Grease som vi tydligen köpte igår, var sjukt många år sen jag såg den. Men nu ska jag göra annat, PZ!


Mest på min Spotifylist idag:

1.When love takes over - David Guetta ft. Kelly Rowland

2. Jealous Guy - Gavin Degraw

3. The good kind - The Wreckers 

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards