ememelie

Alla inlägg den 16 augusti 2009

yes

Av Emelie - 16 augusti 2009 20:33

Har inte haft så mycket tid att blogga nu dom här dagarna, men hursomhelst. Igår var jag med Linus på dagen, jag körde hans cross, tänkte bara säga det så alla så alla kan vara jätteimponerade nu :$ Men jag överlevde det iaf. Vi såg College och åt plättar, mys :* Sen for jag hem, träffade Anna som kom hem från gbg, soft. Sen for jag vidare till Jesper dirr, där var han, Matilda och Navid. Vi bara chillade, åt tårta och spelade Freddi fisk, NICE! For hem vid halv 1. Sen satt jag uppe vid datorn ett bra tag.


Idag vaknade jag kl 12 typ, sen fick jag panik att Matilda skulle komma till mig kvart i 1 för vi skulle till Myckle och kolla på cup, och det gjorde vi. I regnet... hela dagen... fram och tillbaks på moppe... Ja, ni fattar, det var blött. Sen for vi hem till mig, åt lasagne, och det var så gryyyymt gott med nåt varmt efter hela dagen ute. Sen krigade vi vidare på cykel till Matilda på atorp, så nu sitter vi här vid våra söta lappisar och chillar. Vi ska snart baka och se film tror jag, iaf baka. BLIR TOPPEN(Y) Sen ska jag väl kriga mig hem och sova elr nåt.


Imorn vet jag inte vad jag ska göra, ska på stan och köpa skor iaf. Annars har jag ingen aning, vi får se helt enkelt! Men nu ska jag göra annat på datorn, PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards