ememelie

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Emelie - 12 augusti 2009 20:02

Nu är jag iaf ready 2 go! Blir säkert bra.


Imorn ska jag upp halv 10, kl 10 far vi och hämtar min dator! Känns otroligt bra. Internet laggar hela tiden på den här datorn så det ska faktiskt bli riktigt skönt att slippa den. Så jag längtar efter att stiga upp imorn faktiskt. Men bara för att jag ska upp tidigt så tänker jag inte gå och lägga mig tidigt iaf, snarare tvärt om. Men nu ska jag väl förhoppningsvis börja fara snart, ha en kung kväll, PZ




watch it bitch

Av Emelie - 12 augusti 2009 17:18

Var på stan och kollade runt litegrann, fick med mig 2 kjolar och ett skärp hem, allt för 180! Sen for vi och kollade på en laptop, gissa vad? JAG FÅR EN LAPTOP, IMORN! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD! Livet leker känner jag, kung!

Den här 17.3" baben kommer finnas vid min sida från och med imorn!

HP Pavilion DV7-2111eo

Nu ska jag kolla lite på nå tvserier på Ninjavideo, sen ska jag duscha och såsmåningom fara till Linus! KUNG! PZ


Av Emelie - 12 augusti 2009 12:20

Idag är det den 12/8, alltså var det 2 år sen jag vart tillsammans med Linus första gången, tiden går fort när man har roligt :] JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA KILLE OCH JAG ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN!(L)


Det datumet får mig också att tänka på när jag var med Matilda, Sara, Sandra och Stina i stort sett varje dag, ingen sommar har ju faktiskt varit bättre än den sommaren, det tror jag att ni också tycker.


Nu ska jag äta, sen ska jag in till stan och kolla runt. Senare i eftermiddag ska jag och kolla på Laptop, kommer få den om nån dag, längtar så sjukt mycket efter en bärbar och slippa den här jävla datorn. Och senare ikväll ska jag vara med Linus och vi skulle vara med fler också, blir nog hur bra som helst! Men nu ska jag skynda mig lite, PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards