ememelie

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Emelie - 10 augusti 2009 21:34

maybe you've never thought about it

all the things about how to fit

just sitting here and wonder why

gives you so many more reasons to cry

stop wondering, tomorrow's a brand new day

maybe your problems will be swept away


Av Emelie - 10 augusti 2009 19:59

Har pratat mer med mamma och pappa, det blir en dator för min del, ska försöka fixa det i veckan! Nu är jag ensam i huset, så jag kan springa omkring och sjunga och skrika som en ninja!


Nu slutar Linus träning så snart får jag vara med han, can't wait!!!!!!!!!!!!!!

HA EN KUNG KVÄLL!


Av Emelie - 10 augusti 2009 18:24

LAPTOP! Jag har haft stationär HELA mitt liv och känner att nu är det fan dags med en lappis! Funderar på en sånn som jag la in i förra inlägget, nån som vet nån om den? Eller har tips på nån annan bra, släng jättegärna in en kommentar! Vill inte faila och köpa nån som inte funkar bra.


Sen ännu mer att fundera på är mitt hår, gå och klippa sig innan skolan? Vad gör man med sin frisörskräck :( Vågar inte lämna mitt hår i nån annans händer känner jag, man vet aldrig vad som händer. Så då funderar jag om det är lika bra att låta det vara? USCH


Nu har jag duschat, ätit och allt det där. Ska vara med Linus ikväll efter hans träning. Har inget att göra tills dess, funderade på att fara och kolla men vettifän. Nu ska jag kolla Ansiktsboken och lite sånt sen blire göra annat, PZ

Av Emelie - 10 augusti 2009 15:15

Nu orkar jag inte stationär längre, nästa inköp snart?

HP Pavilion dv2-1100eo

Av Emelie - 10 augusti 2009 14:01

Igår var de toppen, sov hos Matilda men idag for hon till the capital i en hel vecka... INTE KUL! Får väl försöka klara mig ändå. Idag har jag varit vaken sen 10, duktigt av mig. Men har ändå inte gjort nåt. Dator, solat lite och ja, det är väl det. Träningen idag är inställd eller liknande, dom har tagit bort den iaf. Men jag ska iaf vara med Linus efter hans träning ikväll, blir nog hur bra som helst (L)


Nu funderar jag på att fara en sväng på stan, bara för att jag inte har nåt annat att göra. Men vi får se om det blir av, annars blir det bara att ta det lugnt.


OCH NU KÄNNER JAG MIG PÅ WHINEHUMÖR SÅ HÄR KOMMER DET


1. VÄNNER SOM FAR BORT!  Vet att jag också har varit borta mycket, men när man själv är här och nån far bort så SUGER DET MEGADASE!

2. Bra självförtroende? BITE ME!  Om man läser tex Kissies blogg, okej jag är inte den enda som klagar på henne, så det är orginellt men. Hon säger hela tiden att hon inte bryr sig om vad folk tycker om henne och folk säger, men ändå vågar hon inte visa sig utan smink på kort, utan tar ett med kapat ansikte. Mogen självsäker tjej!

3. AVIS!  Ingen erkänner när man är avundssjuk, men det är fan FETT JÄVLA JOBBIGT att vara det. Måste vara världens mest jobbiga känsla.

4. Folk omkring ens kärleksproblem. Fast det här är inte whine. Blir sjukt ledsen av att se vänner som mår dåligt because of löve, inte kul!

5. TJATSKIT    Föräldrar som tjatar helaaaaaaaaaaa tiden, alltid på nåt. Tillslut blir man nog en sinnessjuk kärring på psyket!


TACK OCH HEJ >DUSCHEN

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards