ememelie

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Emelie - 7 augusti 2009 21:08

Försöker diskret visa hur uttråkad jag är...


[ ] jätte glad
[xxxxxxxxxxxxxxx] kär
[x] glad
[x] trött
[ ] vild
[ ] lugn
[ ] nervös
[x] uttråkad
[x] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[ ] arg
[ ] sjuk
[ ] stressad
[x] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär

någon som förstår dig: linus och matilda

någon som du saknar: linus och matilda
någon som du längtar efter: linus och matilda
någon som du hatar: nån säkert
vem kramade dig senast: Linus
vem pussade dig senast: LINUS 
vem ringde dig senast: matilda och whinade över älvsbyn
vem ringde du senast: matilda
vem var hemma hos dig senast: matilda 
vem var du hemma hos senast: vet inte:O kanske linus tror jag
har du några kärleksproblem: ÅNEJ :D
har du ätit något idag: en fet macka, hamburgare(USCH)
har du pratat med någon idag: ja såklart
har du gråtit idag: nej
har du skrattat idag: jadå
hur lång är du: 172

Jag:
Är singel: nejfan!
Saknar någon just nu: samma som där uppe
Svär ofta: hela tiden
Sjunger i duschen: alltid,duschsjungning är min framtid och mitt mål i livet 
Är en morgonperson: nejnej
Skulle kunna ha pyjamas på skolan: klart jag skulle kunna

Är kär i kärleken: de kan man säga!
Skrattar åt mina egna skämt: jaaaaaaaa
Vill ha barn: inte nu nej
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: nope

Har du: 
Glasögon/linser: nope
Piercingar: öronen
Syskon: en sistah

Pojk/flickvän: världens bästa pojkvän som heter Carl Linus Lundmark!

Jobb: nej
För många vänner: många har jag
Rymt hemifrån: ja men det är lugnt för jag sa till innan!
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: så att de funkar!
Dagens skämt: jag är inte så rolig just nu
Sagt "jag älskar dig" till någon: klart jag har, JAG ÄLSKAR DIG LINUS!
Varit kär: är det nu!
Gjort något olagligt: japp
Somnat i skolan: ja
Brutit ett ben: nejnej skillz 

Tappat bort mig i min hemstad: nejfan
Sett en fallande stjärna och önskat: har nog hänt
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: kanske har jag det
Smugit ut utan lov: nepp

Ljugit om var jag är för mina föräldrar: näe
Varit på en blind date: nej
Sovit en hel dag: nope

Hur ofta brukar du:
Titta dej själv i spegeln: när det behövs
Ha ångest: nejnej
Drömma mardrömmar: händer
Klä dig i svart: klart man har svarta kl'äder
Lita på folk: några!

Sista personen som:
Sov i din säng: förutom jag? Linus! 
Fick dig att gråta: vet inte
Du delade en dricka med: vet inte
Skrek på dig: anna skulle jag tippa på
Du fick sms från: Linus!NU SKA JAG GÖRA NÅNTING, inte kul, men NÅNTING, PZ
Av Emelie - 7 augusti 2009 20:51

Du har..   
(x) Mascara över 100 kr 
( ) En plattång 
(x) En locktång 
( ) Designparfym 
( ) Fondation över 200 kr 
(x) Ögonfransböjare 
(x) Olika borttagningsmedel 
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska 
( ) Läppglans över 100 kr 
(x) Hårinpackning 
(x) Bodybutter 
(x) Bodylotion 
(x) Parfym över 300 kr   
poäng: 8

Du...
( ) använder locktång/plattång varje dag 
( ) avänder fondation varje dag 
( ) Använder mascara varje dag 
( ) Använder kajal varje dag 
( ) Avänder läppglans varje dag 
( ) Använder bodybutter varje dag 
( ) Använder bodylotion varje dag 
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag 
( ) Använder hårinpackning varje dag 
( ) Använder hårspray varje dag 
( ) Tränar på Gym 
( ) Klipper dig varannan/varje månad   

poäng: 1

har..   
( ) Tonat håret 
(x) Färgat håret 
( ) Hårförlängning  
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig 
(x) Tagit hål i öronen   
Poäng: 2
  

 0 - 10 Naturliga tjejen 
11 - 15 Konstgjord behandlad blomma 
16 - 20 Kanariefågel i nordisk miljö 
21 - 25 Fryst jordgubbe 
26 - 30 Barbiedocka. Bara plast

TJO

Av Emelie - 7 augusti 2009 19:30

Kom nyss hem från Båtmuseét, alla smällde i sig en jävla räkmacka med ett TON med räkor på, usch jag hatar räkor! Skink och ostmacka blev det, och inte liten var det, kommer nog vara mätt i 2 år nu. Okej kanske inte.


Ikväll, ja, ikväll.......................... Ingen Emelie-och-Matilda-Fredag ikväll för hon är i Älvsbyn, och hon har lämnat mig här, ensam, i Skellefteå. Jag funderar på att vara hemma ikväll, känns inte rätt... Har typ haft saker att göra alla kvällar känns det som, kanske är det dags för en hemmakväll? Har funderat på att möblera om mitt rum på nåt sätt, ingen aning om hur men nån ska väl gå och göra, först och främst: STÄDA! Vet att jag har sagt att jag ska göra det, men jag har inte gjort det... och nu har jag sovit i en obäddad säng 2 nätter på raken, VAD GÖR JAG? Jaja, nu ska jag göra nåt iaf, blir nog mer inlägg ikväll, PZ!

Av Emelie - 7 augusti 2009 16:20

Ja igår så skulle jag ju se film med efter cirkus halva så somnade jag, fyfan jag SUGER! Ska se filmen nu snart, ska se lite vanlig tv först och chilla.


Idag har jag varit på Finnforsbadet med Linus och hans mami, vi kom nästan nyss hem och snart ska jag och min family till Båtmuseét och äta middag tydligen, är ingen fan av räkmackor så jag hoppas att det finns annat gott... Men nu ska jag göra mig klar, PZ!


Bild från igår, bjussar på den


Av Emelie - 7 augusti 2009 00:48

Varit ute hela kvällen kom in för ett tag sen, skriver om kvällen imorn!

Nu:

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards