ememelie

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Emelie - 8 augusti 2009 16:41

NU GER JAG UPP, hatar att planera!


Nu har min familj farit bort till bushen och jag är ensam hemma och vet inte vad jag ska göra. Ska laga nån slags mat om jag orkar, okej det gör jag men sen ska jag nog vara med Linus, alla planer sket sig pga drygt folk och allt sånt så, PALLA :D


Nu tänker jag äta nåt som jag kan äta för min jävla käke palla palla PALLA!

Av Emelie - 8 augusti 2009 12:32

Jag har SJUKT ont i käken, har ingen jävla aning om vad jag har gjort men ont tar det! Så jävla jobbigt... Ska äta hallonkräm till lunch och sen vet jag inte vad jag ska göra, skulle nog vara med Linus, TOPPEN!(L) Ikväll vet jag inte, orkar inte hela tiden vara den som ska planera massa pallar inte hålla på och försöka få saker att hända, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH näe vi får helt enkelt se vad som händer ikväll.

Av Emelie - 8 augusti 2009 01:29

Sitter och glider runt på Facebook och Bloglovin' och min mamma och pappa är helt ovetande och ligger och sover, känner jag min mamma rätt så skulle hon få spel om hon sprang upp nu, no idea y men så är det iaf. Har fortfarande inte orken att bädda min jävla säng!


Nu ska jag se Grease med Anna och Sara verkar det som... kan bli intressant, PZ

Av Emelie - 8 augusti 2009 00:30

Haft en rätt härlig kväll, såg KLART What happens in Vegas nu, den var faktiskt riktigt bra men påminner verkligen om Laws of attraction. Men den funkar helt klart iaf. Ska snart gå och rengöra ansiktet och sen ska jag sussa sött och smsa lite antar jag, kanske med min döende bästa vän i Älvsbyn.


Imorn ska jag nog vara med Linus på dagen, på kvällen blir det nog vara med folk ser det ut som. Blir säkert bra. Helvettttet vad trött jag är, försöker lyssna på nån peppmusik så jag håller mig vaken ett tag till iaf men det verkar inte funka så bra som jag hade hoppats på :(


Så nu blir det nog att sova snart, sweeet dreams! PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards