ememelie

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Emelie - 14 augusti 2009 19:25

Nu är jag helt klar gottfolk. Matilda ska rulla hit på sin longboard och sen bär det av ut. Vi får helt enkelt se vars kvällen tar oss, en sväng förbi kyrkholmen blir det nog iaf. LÄNGTAR EFTER ATT FÅ TRÄFFA MATILDA! Äntligen är flickan hemma i Skell igen, känns kung! Hon kommer säkert ha massa awesome kläder från huvudstaden nu också... lyckos. MEN SNART FÅR JAG TRÄFFA HENNE! YEAH!


Jag var ju som sagt på stan nu vid typ 5 elr 6, och såg den nya mötesplatsen för p12or och f12or! Eller dom kanske var 10 bast? Näe vet inte, ser ingen skillnad. Den nya mötesplatsen är det där lilla tågen som står nedanför torget påväg mot älven. Vänta nu, vad hände?


Såg även "Partille Johnny" på stan, eller ju den här trenden med hårsnoddar på benen. Asså omg det är ju riktigt fashion! Det är så jävla fult, äckel som har! TÖNTAR


NU SKA JAG PEEEAAACA så pz

Av Emelie - 14 augusti 2009 15:49

Var på stan och åt lunch idag med mamma och pappa och jag är NÅDIGT mätt,helt sjukt! Sen gick vi på stan en sväng, var in på Gina och fick med mig ett linne och ett halsband hem, toppen :D Och nu sitter jag i soffan framför tvn och bloggar och försöker nå Matilda, men inget svar där. Hon skulle komma hem idag så jag måste fa tag på henne. Får se vad vi gör, inte säkert nåt än.


Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, ska väl duscha och sånt där. Men kanske in på stan igen, vi får se helt enkelt. Dom stänger 6 va? Ja det gör dom nog, så no panic. Men skriver mer sen, PZ

Av Emelie - 14 augusti 2009 03:35

Många säger ju att om man säger: "Jag älskar dig" för mycket så har det inte samma betydelse efter ett tag. Jag skulle vilja säga, FEL. Jag känner att för varje gång jag säger det menar jag det bara mer och mer. Det är världens finaste mening som jag tror att alla blir glada av att höra. Fatta tryggheten att ha nån som älskar en, verkligen älskar en! Jag älskar Linus! Det är så sjukt mycket mer än bara ord, hela mitt liv i en mening, hur går det till? Jag skulle kunna stå och förklara hur mycket jag älskar honom resten av livet, så nu vet alla hur mycket dom 3 orden är för mig.


 Jag är en sån person att jag tänker alltid när jag har lagt mig i sängen, allt kommer upp i huvudet. Sånt här kan jag börja tänka på, eller oftast dåliga tankar. Sånt som folk har sagt, sen tänker man vidare på vad dom egentligen menar och man blip depp. "Tänk om"-tankar måste ju vara dom värsta: "Tänk om han...", "tänk om hon skulle...", ja ni fattar, sjukt jobbigt. ORKA TÄNKA SÅ MKE, varför gör jag?


sov gott

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards